از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

 

خلیج همیشه فارس

 

گوگل نام خلیج فارس رو به خلیج عربی تغییر داده .

اگر یک میلیون نفر اعتراض خودشون رو به این آدرس بفرستند ٬ گوگل مجبور به تغییر نام به نام اصلی خود « خلیج فارس» خواهد شد.

لطفا کوتاهی نکنید

جمع اضداد

 

پُرَم از حس های متناقض!

آرامش و دلــهره

شــادی و غصـه

امیـــــد و یـاس

هیجــان و خستــگی

بی خیالی و عصبانیت

دوست داشتن و تنفــر

 

خیلی هم بدجنس شدم  توی ذهنم همش دارم نقشه های شوم و خبیثانه ! می کشم  ولی هنوز اونقدر خبیث نشدم که عملیشون کنم . هرچند تفکر بدجنسی خودش نیمی از بدجنسی هست.

 

-------------------------

پ ن کاملا بی ربط ولی مرتبط:

کنار اتاق کار ما نماز خونه زدن ! فضا کاملا عطر آگین شده

 

دریا ...

 

یک چیزی نوشتم ولی نتونستم آپ کنم . قایمش کردم واسه خودم . گذاشتم پیش بقیه که اجازه انتشار ندارن

سال دریایی و زندگی دریایی داشته باشید

 

من باهارم تو زمین
من زمینم تو درخت
من درختم تو باهار
ناز انگشتای بارون تو باغم می کنه
میون جنگلا تاق ام می کنه
تو بزرگی مث شب
اگه مهتاب باشه یا نه تو بزرگی مث شب
خود مهتابی تو اصلا ، خود مهتابی تو
تازه ، وقتی که بره مهتاب و هنوز
شب تنها باید راه دوری رو بره تا دم دروازه روز ـ
مث شب گود و بزرگی مث شب
تازه ، روزم که بیاد تو تمیزی مث شبنم
مث صبح
تو مث مخمل ابری ، مث بوی علفی
مث اون ململ مه نازکی
اون ململ مه که رو عطر علفا
مث بلا تکلیفی
هاج و واج مونده مردد
میون موندن و رفتن
میون مرگ و حیات
مث برفایی تو
تازه آبم که بشن برفا و عریون بشه کوه
مث اون قله ی مغرور بلندی
که به ابرای سیاهی و به بادای بدی می خندی . . .
من باهارم تو زمین
من زمینم تو درخت
من درختم تو باهار
ناز انگشتای بارون تو باغم می کنه
میون جنگلا تاقم می کنه
 
احمد شاملو