از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

راه یک یا دو طرفه

 

چیز جدیدیه دیگه . کار جدید .مدل جدید. نمی دونم به هر حال جدیده .

آها ! راسی یادم نبود شما نمی دونید در باره چی می گم .  بی خیال.

پس بریم تو کار یه سئوال عمومی :

یه سئوال رو اگه لطف کنید جواب بدبد ممنون میشم .

به نظر شما دل به دل راه داره ؟

 

 

علاقه

 

الان اون وقتی هست که از همه چیز بدم می آد

از کامپیوتر ... از دانشگاه ... از درس ... از کلاس ... از گردش ... از خط ... از ماشین ... از تمرین ... از کتاب ... از صدا ... از فکر... از خواب ... از تلفن  ... از چت ... از تو

از گذشته که نگو...

 

آغاز

 

     تسلیت    

میزی برای کار

                    کاری برای تخت

                                          تختی برای خواب

                                                                  خوابی برای جان

                                         جانی برای مرگ

                 مرگی برای یاد

یادی برای سنگ

این بود زندگی...

 

 ..................

پ . ن : خواستم اینجوری تسلیت بگم به دوستم.

دوست

 

هرچه گفتیم جز حکایت دوست ٬

همه عمر

                                         از آن پشیمانیم

 

--------------------

خاطراتی رو با هم مرور کردیم که مدتها از اون گذشته اما هنوز هم تازه است.

اونقدر مرور خواهیم کرد تا مبادا روزی یکی از ما فراموش کنه .

یادش بخیر !

برگشتیم به سالهای ۷۸ تا ۸۱

 -----------------------

بعد از پست مطلب :

آی ببین وبلاگ من انگار مرده . هنوز روی اسفند ۱۳۸۴ مونده . لینک اضافه نمی شه . آخرین نوشته هام تو لیست اضافه نمی شه . گاهی کامنتا بعد از تایید اضافه نمی شه .
من چی کار کنم ؟:((

 

زندگی

 

نمی دانم چیستی ،
اما
می دانم من و تو باید بگسلیم
کی٬
کجا٬
چگونه ، یکدیگر را یافتیم ؟
به راستی برایم هنوز راز شگفتی است
زندگی !
سالها با هم بوده ایم
در شادی ها ،
             و ابر و طوفان ،
جدایی از دوستان ارزشمند دشوار است
بهای آن ،
گاه آهی و گاه اشکی است .
پس ، دزدانه برو! هشداری مده !
زمان عزیمتت را خود برگزین ،
اینجا به من شب خوش نگو ،
در سرزمینی روشن تر
           مرا خواهی یافت.

آنگاه بگو :« بامدادت شاد »

 ANNA LAETITIA BARBAULD

 

 

پاسخ

 

ایام مبارک

ایام می آیند تا بر شما مبارک شوند .

مبارک شمایید

 

این کامنت یه جورایی فرق داره با بقیه کامنتا.

داداش امید آنلاین ٬ قابل توجه شما اینکه من دو ترم هست که از دانشگاه شما یه جورایی رفتم. بنده در حال حاضر در واحد دیگه ای مهمان تشریف دارم

من خودم و مسعود ٬ شما هم سال خوبی داشته باشی.

دست طلا ٬ نخیر ٬ ساعت حدود ۱۱ بوده .

سعد٬ پیرفرزانه ٬ بله منم کاملا با شما موافقم

 قبیله؟!؟!؟!

و اینکه بله من شیرازیم

و...

ممنون از همه

 

چالش

 

تا حالا شده برید عید دیدنی ٬ توی دید و بازدید با نان ٬ پنیر  از شما پذیرایی بشه ؟

من شده.

 

اکنون دچار یک چالش شده ام

                                    « نجمه »

 

 

حتی فرصت نکردم چشمهایم را ببندم و دعا کنم.

حتی فرصت نکردم تصمیم بگیرم که کینه ای - اگر کینه ای باشد - را دور بریزم.

 

اما ...

سال نو مبارک...

 

هرچند حرفهای زیادی است برای گفتن

-----------------------------------------

|              کاش هممون آدم شیم              |

-----------------------------------------