از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی


گیر کردم
تو گل گیر کردم
مثه خر تو گل گیر کردم

چیکار کنم ؟
کمک می خوام !
ولی خود کرده را تدبیر نیست...


آهای ملت !

اینجا یه جای عمومیه . میشه نکنیدش دفتر خاطرات ؟ دیگه اصلن کامنت دونی رو می بندمشا . نمی شه آدم تو وبلاگش راحت باشه ؟
اِ ! خوب اذیت نکنید.

و در پایان : 

   ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار 
                                     ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار
   نکته ای روح فزا از دهن دوست بگو
                                     نامه ای خوش خبر از عالم اسرار بیار


این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حس یک خرس



دنیام شده خواب و خواب و خواب.
احساس خرس بهم دست داده . کم کم میرم کنار رودخونه و با دستام ماهیا رو میندازم تو خشکی و می خورم ....
<< فکر کنید عکس یه خرس گنده ی خواب آلود هم گذاشتم  >>

---------
در ضمن هم انتظار انتظار انتظار .....

روزی دیگر !


روزی دیگر که من نیستم ٬ روزی که آغاز و انجام هستی بسته به دمی است ٬‌ روزی که باران و برف و گرما روحم را آزار نخواهد داد ٬...
آن روز ٬‌نمی دانم٬ ‌آیا تو هم مانند من مرده ای ؟
اگر بودی ! تنها ! برایم گل بیاور و یک جام شراب تا به سلامتیت بنوشم


---------
* هیچکس عکس پست قبلی رو ندید ؟

یه تصویر ...






همین جوری ...

حرف .!


عجب فیلیمی ساختن !!!!!!!
سیزده گربه روی شیروانی رو می گم . واقعا آدم نمی تونه فکرشو کنه که یه فیلم با این همه هنر پیشه بتونه اینقدر افتضاح باشه .
من هنوز بعد از دو سه روز تو این فکرم که چطور دلم اومد پول بلیط بدم برای این فیلمه .
چنان عذاب وجدان داشتم که شب کابوس می دیدم. خیلی ها اعتقاد داشتن که فیلم کلاه قرمزی و سروناز بسیار زیبا تر و باشکوه تر از این فیلمه بود که البته به نظر من این دوتا فیلم اصلن با هم قابل مقایسه نیستند . کلاه قرمزی کجا محمد رضا گلزار کجا؟ حداقل گربه ی سوماترایی نبود .

بگذریم ...

می خوام یکی از بی اساس ترین حرفایی که شنیدم رو بگم .
شما می دونید پیازچه اگه چیده نشه چی می شه؟
.
.
.
                                                   

هیچ کدومتون نمی دونید . اینو می دونستم .
اگه پیازچه چیده نشه آخرش می شه گل نرگس ....................

آها یه چیزی هم بگم .
 خانوماو اقایون که لطف می کنید کامنت می ذارید . پس یه لطف دیگه هم بفرمایید حرفای شخصی نزنید . اون دوستایی که حالا از طریق چت یا ایمیل یا تلفن باهاشون در ارتباطم و یا می بینمشون که حرفا و توضیحات شخصی شونو از همون طریق بگن ممنون می شم .
شرمنده وجود همتون .

کریسمس رو هم تبریک می گم .

از داداش گلم هم تشکر می کنم که شعر پست قبلی رو کامل کرد.دوست دارم





در شگفتم من از این مردم پست ...