از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.


خوب نیستم
غمگینم
دلم شده مثل یه بادکنک پر از آب . سنگین و منتظر یه تلنگر که بترکه

 

چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟


یه روز که تصمیم داری آروم باشی از همیشه بدتر می شه .
اونقدر عصبانی می شی که راحت می تونی سر بعضی آدما رو گاز بگیری
دلت می خواد یه داد بزنی که چهار پنج تا از آجر های دیوار بیفته
همه چیزای بدی که یه وقت دیگه منتظرش بودی همون موقع اتفاق می افته
احساس می کنی یه جورایی هیچی با هیچی جور نمی شه

کی اسم قول جدی و قطعی رو گذاشته قول مردونه؟ اگه ببینمش تک تک موهای سرشو می کنم
آخه یه جورایی دیدم که این مردا ببخشیدا گند زدن به هر چی قوله
فکر می کنم گذشته زمانی که مردا حرفشون حرف بود و قولشون قول


. . .
چشماش هنوز بسته بود
 و چشمای مشتاق من هنوز بی تاب دیدن نگاه گرمش
و سالها گذشت
 و نگاه بی تاب چشمهای خسته ی من در انتظار گرمای نگاهش

.:.:.:. HaPpY BirThDaY .:.:.:.


CB002608 - Man With Face in Birthday Cake


تولد داداشم رو به خودش ٬ خانواده محترمش و البته خودم تبریک می گم ...
از اینجا ٬‌از پشت این کامپیوتر می گم تولدت مبارک . هزار ساله و هزاران ساله باشی و شاد .

در انتظار تصویر تو
                   این دفتر خالی ٬‌تا چند 
                                            تا چند
                               ورق خواهد خورد ؟



اصلن هم غصه نخور که یک سال پیر تر شدی

امید وارم همیشه خوشال باشی.

                                                                            schönen Geburstag



نکته ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.



حسین پناهی هم از بس که جان ندارد مرد . . .

هیچ وقت ٬‌هیچ وقت نقاش خوبی نخواهم شد
                           امشب دلی کشیدم
                                                 شبیه نیمه سیبی

که به خاطر لرزش دستانم
                       در زیر آواری از رنگها
                                               ناپدید شد

. . .


به من بگویید
           فرزانگان رنگ و بوم و قلم
     چگونه خورشیدی را تصویر می کنند
                                                     که ترسیمش
       سراسر خاک را خاکستر نمی کند


. . .


یادم بیارید فردا آپدیت کنم با خبر های ریز و درشت
خوشال باشید

i Need Help ............



             ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش
                                             بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

این یه بیت شعر بی دلیل اینجا نیست . شاید یه جورایی یه تصمیمه . اما فعلن کسی ندونه بهتره

خدمت شما که عرض کنم ، روزا مثه برق و باد گذشت فردا پس فردا جمعه هست . جمعه 23 مرداد .
 چقدر که دوست داشتم این روز یه روز بهتری می شد . جمعه من بازم برای n امین بار کنکور میدم .
با یه آمادگی باور نکردنی . هم از نظر علمی و هم روحی .
بدون معلومات و محفوظات ، با یه حالت روانی جالب

دوست دارم  چند مدت برم تو غار بشم اصحاب کهف

تا حالا شده دوست داشته باشید مغزتونو فرمت کنید ؟ فکر کردید که بعدش چه چیزایی رو نمی ذاشتید روی پارتیشنهای مغزتون بشینه ؟
وااااااااااااااااای من ویروسی شدم . 
 
hang  کردم
worm  گرفتم
shut down  احتیاج دارم

 I said that "I need help" , but no one can help me , so I don't Need help any more...

be happy

سر به سرم نذارید میخورمتونا


الآن عصبانی هستم .
زیادا
حالا اول تر اینجوری هم بودم  ولی حالا رنگم عوض شده ولی قیافم اینجوریه   . راستش خواستم از خونه برم بیرون دیدم ممکنه دعوام شه . قدرت بدنی هم که ندارم یه سیر کتک می خورم . بنابراین گوشه عزلت (‌نمی دونم درسته یا نه )‌ برگزیده و در کنج خانه نشستم .

فعلن هم هیچ رفیقی شفیق تر از این کامپیوتر پیدا نکردم . خدا عمرش بده .
خلاصه الی گلی هم عصبانی میشه .

شما خوشال باشید

مامانی روزت مباررررررررررررررررک !




امروز روز زن بود
روز مادر
نمی دونم شما مادر رو چی معنی می کنید
تعبیرتون از زن چیه

دوست دارم هر کس می آد اینجا نظرش رو در باره زن بنویسه در باره مادر .
یه کم فکر کنید فقط...

خیلی چیزا می خواستم بنویسم ولی حالا بیشتر دوست دارم نظر شما رو بدونم .

عکس بالایی رو دیدید ؟ هممون یه روز اینقدر ریزه بودیما

منتظز نظرتون هستم
خوشال باشید .............

i'M LoOkInG 4 .........



به به سلام
احوال شما ؟
نمی دونم چی می خوام بنویسم
ولی یه اگهی دارم اونم اینه که
من بچه که بودم یه کتاب جایزه گرفتم به نام « آواز خر ٬ رقص شتر‌» حالا اگه کسی این کتاب رو سراغ داره ٬ یعنی می دونه که باز چاپ شده و توی بازار هست به من یه خبر بده و این جانب رو خوشحال کنه .
آخه من این کتاب رو خیلی دوست داشتم . ولی مادر گرامی طی یک عملیات سخاوتمندانه در سالیان پیش که احساس کردند من دیگه به کتابهای گروه سنی الف احتیاج ندارم ٬ جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی این کتاب رو نمی دونم به کی تقدیم کردند .
اگه پیداش کنم حتما براتون می نویسمش . هم این کتاب و هم کتاب سوسک طلایی و موش حنایی .
وای دومی هم خیلی دوست داشتم .
 می رم کتابارو پیدا میکنم  به شما هم خبر می دم

در پایان حرفی ندارم ولی از آقای یحیی گل محمدی به خاطر جلوگیری کردن از صعود تیم ملی ایران به فینال جام ملتهای آسیا کمال آقا تشکر می کند

خوشال باشید

هر کی گفت ماه کجا بود ؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

i'm so Tired ....



اونقدر خسته هستم که نمی تونم چیزی بگم . فقط اینکه دارم چتهای شبونه رو ترک می کنم .


               قرن ما
                           روزگار مرگ انسانیت است
                                                                سینه دنیا زخوبی ها تهی است 
       
              صحبت از آزادگی ٬ پاکی ٬‌مروت ٬‌ابلهی است
                                                            ...
شعر رو کامل اینجا نوشتم . اگه دوست دارید بخونید

* جدی دل آدم کباب میشه . از این بچه ها زیاده ها . این فقط یه عکس نیست . شما نگاه به مچ دستش کنید .