از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

وداع

 

ار جام هجدهم حذف شدیم در حالی که

جای پای بازیکن ۵۳ کیلوگرمی ما روی صورت فیگو موند.

فکر کنم تا حالا کسی روی صورت فیگو اینجوری رد پا نذاشته بود. 

  و نتیجه

--------

امتحان دارم  !!!

 

اندازه

چه دلیلی وجود داره که دیگران مقیاس اندازه گیری رو برای ما مشخص کنن وقتی با ما فرق دارن؟

من مثل تو نیسم. مقیاس اندازه گیری من با تو فرق داره .

و حتی

        خوب من شاید بد باشد برای تو !

 

تولد مبارکی

 

نمی دونم چرا این قیام خونین ۱۵ خرداد پاشو از زندگی وبلاگ من نمی کشه کنار.

امروز مثل هر سال بازم ۱۵ خرداد شده .

اتفاقهای مهم این روز عبارتند از :

چهار سال پیش در چنین روزی داداش گلم امیر رفت .

سه سال پیش در چنین روزی هم وبلاگ من  .:. ELIGOLI.BLOGSKY.COM .:. پا به دنیای نتی گذاشت .

تولدش مبارک

Inflatable Birthday Cake

وقتی به نوشته هام از روز اول تا حالا نگاه می کنم می بینم چقدر عوض شدم. از این تغییر اااااااای راضی هستم .

از همه ی دوستایی که توی تمام مدت منو اینجا تنها نذاشتن ٬ دوستایی که تازگی به من سر می زنن ٬ عزیزانی که قبلن اینجا می اومدن و حالا نمی آن ٬ از همه ممنونم .

 

به هر حال

.:.HaPpY BiRtHdAy My BlOg.:.

 

 

پرتگاه

 

چند قدم جلوتر ٬ می ایستی !

آنجا پرتگاه است

من بارها و بارها تا نزدیکی پرتگاه رفته ام

اما

هنوز جرات پریدن ندارم

 

می دانم روزی از همین پرتگاه اوج خواهم گرفت

 

---------

امروز روز خوبی بود و در واقع دوستان این روز رو رنگ آمیزی کردند . رنگ خاطرات از بین نمی ره.

 

کدام بهتر است

 

از گزینه های زیر یکی را انتخاب کنید :

۱.علم

۲.ثروت

۳.ثروت که منجر به علم شه .

۴.علم که ثروت بیاره .

۵.گور بابای علم .

۶. علم بدون ثروت به هیچ دردی نمی خوره .

۷.ثروت همراه با علمی که ما را متعالی کند.

۸. تقوی مهم هست.

۹.علم و ثروتی که در خدمت بشریت باشه.

۱۰. گزینه ی پیشنهادی خودتون

 

 

شرح حال

 

Sad

کس نمی داند ز من جز اندکی

 

اشتباه

 

نه ! همان بهتر که این سینه گورستان حرفهایم باشد.

درد دلهایم ٬ تعریفهای دوست داشتنی و یا غم انگیزم ٬

آرزوهایی که در سر دارم ٬ شیطنتهای روزانه ام ٬ ...

همه تنها ٬اینجا محفوظند .

نه !‌همان بهتر که هیچ کس ٬ هیچ نداند.

چون

گویا ٬ هیچکدام٬ نمی دانیم که شنیده ها گنج هستند

 

و هیچ ناگفته ای را نزد من فاش نکنید...

 

غبار

 

روزها می آیند

             زمان می گذرد

و ما همراه با ثانیه ها ٬ در گذریم

  آنچه از دور می بینیم

                          غبار خاطراتمان است

 .......

عجب گرد و غباری هست اینجا!