از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

تولد خودم مبارک بادا


بادا بادا مبارک بادا ایشالله مبارک باداااااااااااااا
امروز تولدمه ٬ تولد خودمه ....

من حدود نمی دونم چند سال پیش ولی امروز ساعت ۴:۱۵ عصر دیده به جهان گشودم .
از همین جا تولدم مبارک
یادمه اون سالی هم که به دنیا اومدم بارون می اومد مثه دم اسب .

فردا می آم یه آپدیت می کنم اگه عمری باقی باشه .
از همه دوستایی هم که تبریک گفتن ممنونم . ایشالله روزی خودتون باشه ما بهتون تبریک بگیم

فعلن برم
خوش باشید

من و بیراهه ؟!!!! صد هزار تومن



بیراهه رفته بودم آن شب
           دستم را گرفته بود و
                             می کشید
زین بعد ٬
         همه عمرم را
                  بیراهه خواهم رفت

.
.
.
شوخی کردم 
من بیراهه نمی رم . اصن از جاده خاکی خوشم نمی آد .

بازم تولد ... و یه تولد دیگه === ۲تا تولد


اینجا بیایید شادیهایمان را قسمت کنیم است ... 

دیروز تولد حسین بود . که از همین جا و در همین روز بهش تبریک می گم ... DragonFly   امیدوارم ۱۵۰۰ ساله شی !

فرادا تولد ندا    هست . دوست من . که از همین جا و در همین روز بهش تبریک می گم ... امیدوارم ۱۵۰۰ ساله شی دخترک !

این روزا یه مقدار درگیرم . متاسفانه نمی تونم به وبلاگاتون سر بزنم . اما به زودی همه نوشته های خوبتونو می خونم ...

فعلن هم همتون رو به خدا می سپارم ٬ تا درس عبرتی باشد برای سایرین

تولد مریم ....



دیشب خواب دیدم مهستی مرده ...
تازه دیشب اولین خواب کنکور رو هم دیدم .

فرادا تولد مریم هست . دوست من . که از همین جا و در همین روز بهش تبریک می گم ... دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد ....
امیدوارم ۱۵۰۰ ساله شی !
CSM106964 - Christmas Present and Ornament      
 
خوش باشید ...