از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی


تا هر زمان که در تعقیبم باشی ......
                                                 خواهم گریخت

موش کوچولو


موش کوچولوم ٬ وقتی شکمشو فشار می دم لپاش قرمز می شه و بعد از یه مــــــــــــــــــــــــــاچ طولانی می گه  i love you


--------------
* حالم خوب نیست . غمگینم . چی کار کنم ؟


چشمم رو با دست مالیدم تا بهتر ببینم اما فقط غبار دیدم
چشمامو محکم بستم و باز کردم اما غبار تبدیل به تاریکی مطلق شد

دیگه نمی خوام بهتر ببینم
نمی خوام بدونم بعد از این تاریکی چی در انتظارمه


شاید همیشه عمرت رو خواب بودی و حالا از خواب بیدار شده باشی
خوشحال می شی یا ناراحت ؟
من که نمی دونم . تا چه شکل از بیداری در انتظار باشه




 

همه چیز را فراموش کرده ام
حتی کودکی ام را ...


سلام

اومدم که جواب سئوالهای پست قبل رو بدم . باز هم اگه سوالی بود در خدمتم

۱. آقای آرمان 
           خیر متاسفانه در این زمینه نمی تونم کمکی کنم.

۲. غربت عزیز
         باریتون حد میانه ی صدای آقایون هست

۳. مریم جان
          مدیریت جدید باریتون آقای مهران شیرازی هستن ٬ استاد خوب سنتور .
          اساتید سه تار هم : سرکار خانم مژگان شیرازی
                                      سرکار خانم افسون عارف
                                      جناب آقای حمید بیگ محمدی 
                                      جناب آقای مرتضی قبولیان 
                                       و جناب آقای علیرضا گلشن هستند

همگی موفق باشید