از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

مروارید

 

نوای ژیلا

بی حوصلگی

تکرار بودنی که نمی خواهم

غــمی که بازهم به سراغــم آمده

و خاطره روزهایی که کاش هیچوقت نبودند

....

وگاهی ...

دیروز و امروز

 

شاید امروز پروانه باشم

              اما

                         دیروز پیلگی خود را

خوب به خاطر دارم

و من در امتداد افق پرواز خواهم کرد

----------------------------------------------

چرا یهو همه چیز با هم اتفاق می افته ؟

پس ما کی راحت می شیم ؟

 

!!!!!!!!!!

 

&-:

image processing

؟!؟!!؟

 

اینم از علم و دانش

 

استاد تقلبی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: جوان 22 ساله‌ای که از اسفند سال گذشته به عنوان استاد در دانشگاه آزاد تدریس می‌کرد، در شیراز دستگیر شد.

http://www.farsnews.com

استادان تقلبی گرامی لطفا قبل از اینکه گند کاراتون در بیاد خودتون ٬ خودتونو معرفی کنید .

قابل توجه استادای محترم دانشگاه خودمون  دکتر فلانی و مهندس ...

حالا ما چشم پوشی می کنیم

 

 

این هم از بازگشت شکوهمند من . اما بازگشت بی مطلب ...

دوباره این امتحانای  لعنتی دارن شروع می شن . منم که هیچی آمادگی ندارم

.......................

بگو به خواب که امشب نیا به دیده من

جزیره ای که مکان تو بود آب گرفت

 

آغاز زمستان...

 

یادش بخیر ! پاییز !

                   با آن همه طوفان رنگ و رنگ

                                 که بر پا ٬ در دیده می کرد....