از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

۱۵خرداد چه خبر؟


اوووووووووووو
سلام
۱۵ خرداد (قیام خونین ۱۵ خرداد)‌ مصادف با سومین سالگرد هجرت داداش امیرم را با تا خیر یاد میکنم .
و از اینجا بهش میگم که :
داداشی دنیا همه جاش پر نامرده . تو هم شاد تر ببین . باور کن همه چیز حداقل یه کم بهتر میشه.

و امـــــــــــــــــــــــــا
همون روز یعنی ۱۵ خرداد وبلاگ من دو ساله شد.
تولدش مبارک

فردا هم من دارم از اینجا می رم. چه جالب.

هممون موفق باشیم.
حواسامونو هم جمع کنیم .
مواظب خودمونم باشیم.
خدا نگهدار

شاید وقتی دیگر....




عجب دنیای کثیفیه .عجب روزگار وحشتناکیه . چقدر مردم فقیرن.

یه چند تا دعای توپ لازم دارم . لطفن

یک کلام ختم کلام


از اینکه حس می کنم چند روز ٬ فقط چند روز دیگه توی شهر خودمم خوشحالم .
مامانم ٬ داداشم ٬ چند روز بعدش بابام (‌جای داداش گل بزرگم خالی )‌٬ دوستام ٬ هوا ی شهرم ٬ خیابوناش که برام خیلی آشنا هستن ( البته استثنا هم داره )‌ واااای اتاقم که مونس تنهایی ها و خلوت های منه ٬ همه اینا رو باز حس می کنم .
اما این شیراز بودن خیلی هم آرامش نداره . بعدش امتحان پشت امتحان . این ترم که چیزی در بارش نمی گم . یعنی این ترم  ما مثال خیلی خوبی هس برای اثبات اینکه اینجا ٬ توی ایران چی داره می گذره .
بی خیال .
دارم می آم شیراز......

اینو بگم که خییییییییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم وقتی توی کتمنتا دیدم که هنوز از برو بچه های وبلاگی که قبلن زیاد به وبلاگای هم رفت و آمد داشتیم اینجا می آن خیلی خوشحال شدم . مرسی از همــــــــــــــــــــــــــــه

امشب هم که بی خوابی شده خوراک ما .
هر چی هم که گوسفندمی شمارم فایده نداره .
راستـــــــــــــــــــــــی !
فوتبال دیدید؟ جالب بود نه ؟
من که ندیدم یه کار هیجان انگیز تر داشتم . بعد از کلی وقت منچ   بازی کردم . خیلی هیجانی بود فقط نتیجه فوتبالو فهمیدم ولی وقت نشد ببینم .

اینا که نوشتم همه رو یه روزه نخونید. سریالش کنید که تا چند روز داشته باشید .
اصلن انگار به این کله چیزی برای نوشتن نمی رسه .

دیگه عرضی نیست .

خوش باشید .
خوشال باشید .
خوشگل باشید
خوش تیپ باشید .
خوش برخورد باشید .
و هر چی خوش دیگه که می دونید
بای بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!