از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

مثله خوشحالا

 

این اولین روز از بقیه عمر منه.

ربع قرن از عمرم گذشته . خدا رو شکر می کنم به خاطر همه ی چیزهای خوبی که توی این سالها نصیب ( نسیب)‌من کرده.

مثله این همه دوست خوب...

 

میلادم خجسته D:

 

یک سال بزرگتر شدم........

تولدم مبارک

یه روز خوب

 

وااااااااای امروز رو خیلی دوست داشتم.

همین !

--------

یادتون هست اون درسی که توی دبستان می خوندیم که برگهای پاییزی زیر پا خش خش می کنند ؟

خاطره

 

هنوز ! وقتی خاطراتم را مرور می کنم

                   زمانهایی را به خاطر می آورم

     که به خاطر آنها ٬  هرگز خودم را نمی بخشم

 

مریم متولد شد

 

مریم جونم تولدت مبارک                           

دیگه تو با ربع قرن زندگی ٬ ربع قرن تجربه باید خیلی مفید تر باشی

                   

                                           تولدت مبارک گل پونه

                                آهای عزیز من یکی یه دونه