از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

گلابی




خیلی هم سخته ها ...

فکر کنم مریض شدم حس آپدیت ندارم حرف زدنم نمی آد .



---------------
Edit it now

عجیب دلتنگ و دلگیر و هر چی دل دیگه هس ٬ هستم



               از پای نشستیم و به کس هیچ نگفتیم
                                       از ریشه گسستیم و به کس هیچ نگفتیم 
               بر آینه های دلمان سنگ براندند
                                       در خویش شکستیم و به کس هیچ نگفتیم



خوشال باشید  . . .



                    تو به اندازه تنهایی من خوشبختی
                                                من به اندازه زیبایی تو غمگینم


*  از ؟ بدم می آد
*  بابامو می خوام
*  خیلی چیزا می خواستم بگم که گفتنم نمی آد
*  به دوستان عزیزی هم که دانشگاه قبول شدن واقعا تبریک می گم
*  دوستای گلی هم که قبول نشدن ٬ هیچ ایرادی نداره . سال دیگه حتمن قبول می شید . به این فکر کنید که شاید دیگران بهتر از شما بودن پس سعی کنید که حالا شما بهتر از بقیه باشید . بهتر از همه


دیگه عرضی نیست
خوشال باشید

خوشالی ! ...


یه بار یه یارو تعطیلی (‌خل)‌ یه چراغ جادو پیدا می کنه . غول چراغ بهش میگه ۳ تا آرزو کن .
اولیش می گه : یه پرشیا می خوام
                    غوله می گه اوکی
دومیش میگه :‌یه پرشیا می خوام 
                    غوله می گه اوکی 
سومیش میگه : یه پرشیا می خوام
                    غوله هم بهش پرشیا میده
بعد ازش می پرسه خدا وکیلی این ۳تا پرشیا رو واسه چی می خوای ؟
جواب میده : می خوام بفروشم یه ماکسیما بخرم 

                                       

حالا این که خوب بود .

یه دفه سه تا سیاه پوسته   توی یه بیابون بی آب و علف و گرم بودن ...
یه چراغ جادو پیدا می کنن . غول چراغ می گه هر کدوم یه آرزو کنین
اولی می گه :‌منو سفید کن 
                  سفید می شه
دومی می گه : منو سفید کن
                 سفید می شه

سومی می گه :‌    هر دوتاشونو سیاه کن


این حکایت بدجنسی ماها نیست ؟                                       

خوشال باشید



خوشال باشید

اینم یه مدلشه


سلام
دیدید بعضی چیزا وقتی بهش دقت می کنید جز اعصاب خوردی براتون هیچ فایده ای نداره ؟!
آقا من دیروز هر چی به این رانندگی ها دقت می کردم واقعا اعصابم خورد می شد . یعنی می شه گفت هیچ کس ٬ هیچ کس به قوانین ٬ به دیگران احترام نمی ذاره تو رانندگی . چرا همش شدیم فقط خودمون ؟  خودمون برسیم . خودمون زود از چهار راه رد شیم . خودمون سبقت بگیریم . اقا چرا هر کس به خودش اجازه می ده هر کاری دلش می خواد بکنه .  تاکسیا چرا واسه ۵۰ تومن پول یه ترافیک بد جور راه می ندازن . چرا توی یه خیابون یک طرفه باریک که یه طرفش هم مطلقا ممنوع هست پارک می کنیم ؟ چرا رفت و آمد دیگران برامون مهم نیست . و هزار تا چرای دیگه ...


بگذریم
الآن یه پوست سی دی (‌همون پاکت سی دی )‌ رو دارم نگاه می کنم خیلی باحاله .
نوشته نکاتی چند در مورد نگهداری از سی دی ٬‌بعد نوشته تا نکردن و نشکستن سی دی .
حواستون باشه ها احتمالن اگه یه سی دی رو بشکنید ممکنه کار نکنه دیگه .

امروز یه عالمه خوابیدم . دیگه فهمیدم خرسها تو زمستون که همش خوابن چه حسی پیدا می کنن .  من از دیشب تا حالا حدود ۱۵ ساعت خوابیدم .  

همین
شب خوش




دلم یه لیوان خیلی بزرگ شربت پرتقال خنک می خواد ...      

حرفهای پراکنده ی یک شبگرد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جام جهانی المپیک




 تا الان که رتبه ۴۷ رو داریم . فقط اگه ۲۴ طلای دیگه ۲۹ نقره و۲۲ برنز دیگه بگیریم و بقیه هیچی نگیرن ما با آمریکای جهان خوار تعداد مدالهامون مساوی می شه ولی چون ما خوشگلتر هستیم و مومن هم هستیم و خدا هم با مومنین است ٬ لذا ما اول می شیم .

کم کم هم هی علی الصلاة
المپیکتونم مبارک