از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

دعا

 

می بینم که وبلاگم خیلی براتون جالبه ...

 

موفق باشی

 

!!!

                                                 

                          بیراهه رفته بودم

                                      آنشب

                                         دستم را گرفته بود

                                                          و می کشید

                                                    زین بعد همه عمرم را

   بیراهه خواهم رفت

                                           

 

 

کجا!

 

وارد شیراز که شدم بهم گفتن:

به شهر شهید پرور شیراز خوش آمدید

                                      «شهرداری فسا»

                                   - ارسالی از زاهدان -

 

ماده

 

اول که یادم باشه ایام تاسوعا و غاشورا رو تسلیت بگم .

دوم که بگم واسه ما هم نظری ( نذری)‌بیارید .

سوم بگم حالم از این دانشگاه خصوصا با اون استاد احمق ٬ کچل و بی خاصیت و لج در بیارش به هم می خوره .

چهارم بگم که من فردا مسافرم ٬ از قدیم هم گفتن پشت سر مسافر گریه شگون نداره . رفتنم دست خودمه و برگشتنم دست خدا . دیگه ببخشید .

آخی پنجم بگم ٬ الان داداشم گفت که جواد سبزی هم مرد. خدا بیامرزدش

ششم بگم هیچی دوس ندارم

هفتم بگم خیـــــــــــــــــــــلی خسته هستم

هشتم که از هر چی  اف تی پی  حالم به هم می خوره .

یه چیزی هم می خواستم بنویسم که پشیمون شدم . هم به دلیل طولانی بودن و هم به دلیل اینکه به من چه .

خوش باشید و سر حال

در ضمن نمی دونم چرا هر وقت دارم آپدیت می کنم این ژیلا خانوم پیداش می شه

 

 

تکرار

 

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار

که رحم اگر نکند مدعی ٬ خدا بکند

--------

این بار ژیلا به خاطر خیلی چیزها

 

تکرار

 

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار

که رحم اگر نکند مدعی ٬ خدا بکند

--------

این بار ژیلا به خاطر خیلی چیزها

 

هسته

 

به دلایلی قالب وبلاگ رو به بی قالبی رفت.

به با قالبی خودتون ببخشید .

در ضمن می بینید که دارم لینکها رو باز می ذارم . ولی تکنولوژیم خیلی پایینه . طول می کشه .

به دلیل نداشتن مطلب می گم که :« انرژی هسته ای حق مسلم ماست »

مرگ بر غاصب

 

 

پینوکیو

 

تا حالا شدید روباه مکار و یه نفر هم بشه پینوکیو واستون ؟

....

من آره ه ه ه ه ه ه ه ه 

....

.....................

دقایقی پیش  از شر امتحانا خلاص شدم.

خوب یا بد گذشت. این ترم هم با همه خوبی ها و بدی هاش گذشت مثل بقیه روزهای عمر.

امروز روز هیجان انگیز ناکی هم بود . یادش به خیر اون روزا که می رفتیم ارسنجان توی یک اتوبوس نوشته بود :

تیغ بران گر به دستت داد چرخ روزگار

هر چه می خواهی ببر اما نبر نان کسی

:دی

ربطشو شماها نمی دونید ....