از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

برای امیر

 

رفتــــــــــــــــی؟

 

دلمون برات تنگ می شه داداشی!

 

وروجک

 

کارتن وروجک و آقای نجار رو دیدید ؟

دیدید وروجک همه چیز رو جابجا می کرد ؟

به وجودش اعتقاد دارید ؟

من دارم

ولی فکر می کنم این یکی باید موهاش سبز باشه

 

ساده و بی ریا

 

 

تنها یک لبخند نثارت خواهم کرد

 

تنفر

 

دستهای کثیفی که همیشه به دنبال خواسته های نامعقول و بیش از اندازه در آسمانند٬ گویا می خواهند سهم دیگری را که از آسمان بر سرش می ریزد ٬ بربایند.

چشمهای دریده ای که واقعیات دنیا را نادیده می گیرند

زبانی که می خواهد همه اسرار عالم را برملا کند

+ طمع + پر رویی + بی معرفتی + ریا + ...

و ژست روشنفکرانه

 

= انسان متمدن و پر ادعای امروز

 

حضور

 

بجز حضور تو

                  هیچ چیز این جهان بیکرانه را

                          جدی نگرفته ام

                                                  حتی عشق را

۶۴