از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

چند تا عجیبه ؟

چقدر عجیبه که

تا وقتی مریض نشی ٬ کسی برات گل نمی آره

تا فریاد نکنی ٬ کسی به طرفت بر نمی گرده

تا گریه نکنی ٬ کسی نوازشت نمی کنه

تا قصد رفتن نکنی ٬ کسی به دیدنت نمی آد

و تا وقتی نمیری ٬‌کسی نمی بخشدت

-------

مرسی از pilot به خاطر فرستادن این مطلب .

جالب بود نــــــــــــــــــــــــه ؟ البته فکر کنم گاهی استثنا هم وجود داشته باشه.

 

آرامش

 

پروردگارا

به من آرامش ده

                      تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم

دلیری ده

                     تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم

بینش ده

                    تا تفاوت این دو را بدانم

مرا فهم ده

                   تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند.

                                                             « جبران خلیل جبران»

----------------------------------------------

خیلی واضح هست که آدم هر وقت تنها به قاضی می ره ٬ راضی بر می گرده . اما قاضی وقتی خداست ٬ دیگه هیچ نیازی نیست کسی حتی حرف بزنه .

خدا جون ! تو همه چیز رو می دونی دیگه . من چی بگم .   **

 

جنون

 

دیوانه ام

 

اما باور کن نه دیوانه ی تو. دیوانه ی این دل صاحب مرده .

-------

پی نوشت :‌اینا چیزایی هست که یهو فوران می زنه بیرون  ونگارنده هیچ قصد خاص و یا عشقولی نداره 

 

خود شیفته

 

* چند روزی نبودم و اینجا هم به حالت نیمه تعطیل مونده بود . یه مسافرت کوچولو بودم.

   اما حالا هستم و می خوام بدوم ...

 

اگه کسی فکر کرده که پست قبلی برای اونه و از دلتنگی باید بگم که :

نه تنها از نبودنت غمگین نیستم ٬

         که عدم حضورت آرامشم را صد چندان می کند

و من این روزها نفس می کشم

 

دورتر٬ نزدیکتر

 

هرچی به تو نزدیک شدم ٬

                               از تو دورتر شدم

                کاش هیچوقت نزدیک بودنت رو حس نکرده بودم

تشابه

 

صندلی هایی که پیش از این هم بارها و بارها  کسانی مثل ما ٬ روشون نشستن .

آدمهایی که پیش از این هم بارها و بارها  کسانی مثل ما ٬ اونها رو دیدن.

 

حرفهای من برای تو مثله چندتا علامت سئوال و تعجب هست . اینو می فهمم .

چون می دونم که حرفای تو هم برای من همینجوریه.

 

و من هیچوقت یاد نگرفتم چطور تاریخ بخونم .

 

 

 اگه سعدی می خواست باز به دنیا بیاد امروز رو انتخاب می کرد ؟