از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

         قابل توجه شیرازیها


                    Bariton


آموزشگـــــــاه آزاد موسیـــــقی باریـــتــــون 


                                                         با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس 


     
            با مدیریت جدید


         پاپ / سنتی / کلاسیک (‌ویژه کودکان)





 شیراز / خیابان چمران / قبل از پل زرگری / جنب    بانک توسعه صادرات ایران /پلاک ۱ / تلفن : ۶۲۶۹۸۰۴



                      
 
                     

                    
                    

  

         
 

با حضور بهترین اساتید سنتی - پاپ - کلاسیک - موسیقی نظری و موسیقی کودکان  

* سئوالی در باره آموزشگاه یا اساتید داشتید در خدمتم



مدتهاست چیزی نمی نویسه
اونم روحیاتش مثل من عوض شده



چقدر یه روز می تونه بد باشه .....


شما تا حالا روز خیلی بدی توی زندگیتون داشتید ؟
هر کی بگه نه٬ یا زیادی الکی خوشه یا زیادی فراموشکار


ولی دیروز واسه من روز خیلی بدی بود



هیچی نمی گم

بی دلیل ...


گریز و درد

رفتم ٬ مرا ببخش و مگو او وفا نداشت
راهی بجز گریز برایم نمانده بود
این عشق آتشین پر از درد بی امید
در وادی گناه و جنونم کشانده بود

رفتم ٬ که داغ بوسه ی پر حسرت ترا
با اشکهای دیده ز لب شستشو دهم
رفتم که نا تمام بمانم در این سرود
رفتم که با نگفته به خود آبرو دهم

رفتم ٬ مگو ٬ مگو ٬ که چرا رفت ٬ ننگ بود
عشق من و نیاز تو و سوز و ساز ما
از پرده ی خموشی و ظلمت ٬ چو نور صبح
بیرون فتاده بود بیکباره راز ما

رفتم که گم شوم چو یکی قطره اشک گرم
در لابلای دامن شبرنگ زندگی
رفتم ٬ که در سیاهی یک گور بی نشان
فارغ شوم ز کشمکش و جنگ و زندگی

من از دو چشم روشن و گریان گریختم
از خنده های وحشی طوفان گریختم
از بستر وصال به آغوش سرد هجر
آزرده از ملامت وجدان گریختم

ای سینه در حرارت سوزان خود بسوز
دیگر سراغ شعله ی آتش ز من مگیر
می خواستم که شعله شوم سرکشی کنم
مرغی شدم به کنج قفس بسته و اسیر

روحی مشوشم که شبی بی خبر زخویش
در دامن سکوت به تلخی گریستم
نالان ز کرده ها و پشیمان زگفته ها
دیدم که لایق تو و عشق تو نیستم



                                                                ... فروغ فرخزاد ...

شاید ...



شاید مریض شده باشم ٬
علاقم رو به اینترنت از دست دادم.
شاید پیر شده باشم ٬
نمی تونم تند بدوم .
شاید مرده باشم٬
نمی تونم شاد باشم.