از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هنر هشتم و نهم با هم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سیزده بدر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سفر نامه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سال نو مبارک !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آخرین دست نوشته سال


این هم از عمر شبی بود بدین گونه گذشت

الآن نمی دونم چندمه !‌آخه ۲۹ اسفند ۸۲ تموم شده و هنوز هم ۱ فروردین نشده . به هر حال تموم شد .

می بینید چقد آپدیت می کنم . چقد من بچه باحالیم . سال میمونتون میمون باشه . فکر کنم سال خنده داری باشه . ایشالله !

سال بز دیگه بره گم شه!
‌میمون  جون خوش آمدی


-----------------------
چه خنگه نوشته ۳۰ اسفند