از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی


قبول دارید که همیشه آدم تو زندگیش برای خودش یه رازهایی داره هرچند کم اهمیت  که می خواد فاش نشه ؟ اما گاهی می گه کاش کسی بود که میتونستم حرفم رو بهش بگم . . . 

~!٬٫¤٪نزتاسنززس××،،سی*ی،)*()*ـ()*ـیسش~!٬٫¤٪ی(شسسی)(ـ(~!٬٫¤٪)(پ+پ(|+ـ|ـ،*شیشیش×،٪¤×٫شی¤٬٫!
 
اینم از راز دل من


آدم یه لحظه لازم داره واسه یه تصمیم احمقانه
و یه عمر باید تاوان اون یک لحظه رو پس بده


.....
کاش همه توی اون لحظه ی حماقت خواب باشیم



خدایا!چنان کن سرانجام کار


تو خشنود باشی و ما رستگار

کدوم پرواز


به پایان رسیدیم ٬ نکردیم آغاز
فرو ریخت پرها ٬ نکـــردیم پرواز

این روزا حس پرواز که خوبه ٬ حس راه رفتن هم ازم گرفته شده بود . همه وجودم شده بود یه علامت سئوال گنده . که البته هنوز هم هست. اما می خوام پرواز کنم . اوج بگیرم . طوفان به پا کنم . میخوام با زنده بودنم ٬ شاد بودنم حس زندگی بدم .
فکرمی کنید می تونم ؟

--------
شاخ امتحانارو هم که شکستم . خدا کنه نمره ها کمرمونو نشکنن .
التماس ۲ آ دارم از ۲ استاد باقیمانده

بعد از مدتی دوری از وبلاگ ٬ دیگه بلد نیستم چیزی بنویسم.

اگه خدا بخواد می رسم خدمتتون