از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی


آدم یه لحظه لازم داره واسه یه تصمیم احمقانه
و یه عمر باید تاوان اون یک لحظه رو پس بده


.....
کاش همه توی اون لحظه ی حماقت خواب باشیم

نظرات 5 + ارسال نظر
لیانشانپو سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ب.ظ http://malmaljoon.persianblog.com

از اینکه به آغوش وطن بازگشتی خوشحالم فقط یه نکته جالب خواستم بگم من همیشه تصمیم احمقانه میگیرم اگه بخوام تو خواب باشم بهتره که بمیرم اینجوری دیگه اصلا تصمیم احمقانه نمی گیرم

غربت دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.myblog.de/amiru

hamishe ham ye lahze nist gahi momkene ye hafte fekr koni baad baz tasmime eshtebah begiri,va choon hich kas nemitoone ye hafte bekhabe pas nagereftane tasmime eshtebah gheyre momken asht.غربت

جبار۱۲۳ دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام . چرا احمقانه ؟ آدم بعضی وقتا یک تصمیماتی میگیره واسه زندگیش که میتونه خیلی تاثیر گذار باشه حال چرا فکر نکنیم که تاثیره میتونه مثبت باشه . چرا منفی باشه ؟ خدا همیشه بنده هاشو دوست داره . امیدواریم که لایق باشیم.

[ بدون نام ] دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ق.ظ

امید آنلاین دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:50 ق.ظ

مبارکه‌!‌ عرووسیه ؟
احمق شدم من یک بار و قشنگ ترین اشتباه زندگیم رو کردم ! هرچند ربطی نداره‌! شوخی کردم . شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد