از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

جمع اضداد

 

پُرَم از حس های متناقض!

آرامش و دلــهره

شــادی و غصـه

امیـــــد و یـاس

هیجــان و خستــگی

بی خیالی و عصبانیت

دوست داشتن و تنفــر

 

خیلی هم بدجنس شدم  توی ذهنم همش دارم نقشه های شوم و خبیثانه ! می کشم  ولی هنوز اونقدر خبیث نشدم که عملیشون کنم . هرچند تفکر بدجنسی خودش نیمی از بدجنسی هست.

 

-------------------------

پ ن کاملا بی ربط ولی مرتبط:

کنار اتاق کار ما نماز خونه زدن ! فضا کاملا عطر آگین شده

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ارم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ق.ظ http://eramgroup.blogsky.com

سلام.ممنون.حتما نظر میدیم.ایران همیشه ایران است و خلیج فارس همیشه خلیج فارس.به ما هم سر بزن منتظر نظراتت هستیم.

علی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ http://pchackers.blogsky.com

سلام
وبلاگت رو دیدم بد نبود
یه سری هم به ما بزن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد