از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

تولدت مبارک



بعضی روزها در تقویم خاص اند... همانطور که بعضی آدمها ... برخی وقایع ... برخی لحظه ها

امروز در تقویم زندگی من روز بخصوصی است ... چون آدم خاص زندگی من متولد شده ... 

تو

سالها پیش در چنین روزی زاده شدی و امروز و تا همیشه یاور و همراه و همسفر من هستی

روزهایت پر شادی باد

میلادت فرخنده


911021


نظرات 3 + ارسال نظر
سعد سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://dotnetdream.mihanblog.com

سلام الهام خانوم. خوب هستین؟
یادته چند سال پیش یه مشت شعر گفته بودم؟! الان فقط بیت اولش رو یادمه، این بود:"قوری ز قلم، قلم ز قوری عاشقت شدم گوگوری مگوری"
ظاهرآ این بیت شعر تو اینترنت پخش شده! (البته اغلب با ویرایش) نمیدونم چجوری.چونکه کامنتها در موتور جستجو ثبت نمیشه. حتمآ یکی شعر رو در بخش نظرات وبلاگ شما دیده و انداخته تو وبلاگش. الان اگه بری تو گوگل و این عبارت رو سرچ کنی میفهمی:قوری ز قلم

و یه چیز که دیشب باعث تعجب (و البته خوشحالی) من شد این بود که ویرایش شده این بیت در برنامه طنز "خنده بازار" خونده شد. الان که تکرارش رو پخش میکرد اومدم ضبطش کردم. میتونی از اینجا دانلود کنی:
http://isaad.persiangig.com/eligoli3/IRIBTV3_KhandeBazar.zip
حجم: 12 مگ

امین یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://moshaverjavan37.blogfa.co,

سلام خوب هستید
بنده مطالب شما رو روئیت کردم بسیار جالب بودن
میخواستم خواهش کنم هرزگاهی برام ایمیل کنید تا بتونم از مطالب شما بهره ببرم
ممنونم
moshaver_javan_37@yahoo.com

علی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام. تولد ایشان مبارک. انشالله همیشه کنار هم سلامت باشید و شاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد