از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

وقتی مدیریت کم اثرتر از آن است که می‏تواند باشد یا لازم است باشد، همه ما بهای آن را می‏پردازیم. (گری همل)

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.baboloha.blogfa.com

دلم گرفته هوای بهار کرده دلم
هوای گریه ی بی اختیار کرده دلم

رها کن از لب بام آن دو بافه گیسو را
هوای یک شب دنباله دار کرده دلم

بیا بیا که برای سرودن بیتی
هزار واژه ی خونین قطار کرده دلم

به هر تپش که نفس تازه می کند باری
مرا به زیستن امّید وار کرده دلم

کنون که آخر پیری نمانده دندانی
غزال خوش خط و خالی شکار کرده دلم
بخند ای لب خونین لب ترک خورده
دلم شکسته هوای انار کرده دلم .


سعید بیابانکی

وبلاگ قشنگی دارین

آرمان پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

درمورد یه شرکت و یه مدیر خاص هست الان !؟ یا کلی گفتی !؟

نه این خیلی هم کلی هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد