از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

تولد نسرین

نسرین جان 

 تولدت مبارک  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سعد دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ http://dotnetdream.mihanblog.com

منم تبریک میگم.

نسرین شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام الهام جون.لینکت رو اضافه کردم و گهگاهی بهش سر می زنم تا ببینم این دفعه کیک میک هم تو لینکت هست یا نه؟؟؟
راستش این شکلکها رو نمی دونم چطوری باید توی این صفحه کوچولو و از کجا وارد کنم! (یادم بده لطفأ) چون از اون طریق میشه خیلی حرفها گفت که نوشتنی نیست.(ازم نخندین ولی 95% اینم که من گوشی جدید گرفتم به خاطر همین شکلکها بودش!!!!)
با اینکه نام نویسنده قبلی مشخص نبود ولی سپاسگذارم ازشون...
بای بای...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

مبارک باشه نسرین !

نسرین سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ

مرسی الهام جون شیطون...
حسابی غافلگیرم کردی.امیدوارم مثل خودت بتونم دوست خوبی برات بمونم تا همیشه..
6 تا دوستت دارم ...
بوس بوس بوس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد