از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

اشتیاقی که این روزها میسوزاندم

 

یه خواسته دارم  

یه آرزو  

یه چیز از خدا جونم می خوام 

 

 اون چیز برای من مهمه ٬‌چیز کوچیکی نیست ٬ یک عالمه چیزای مختلف توش نهفته است. 

 اما  

من به آرزوم ٬ به خواسته ام ٬‌به هدفم میرسم . مگه نه ؟ 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
عطر بارون دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://bidemajnoonn.blogfa.com

وبلاگتو خیلی دوست دارم.آدم توش حس غربت نمیکنه. نه منم سر بزن عزیزم

رستمی یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://harfehoroof.persianblog.ir

ای که چی جوری برسی هم مهمه ها راسی به شیراز م سلاممو برسون

دست طلا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ

واقعا دوست داری بهش برسی ؟
اوکی پس اگه زحمت بکشی حتما بهش میرسی !
می خوای برات دعا کنم ؟

علی سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ

معلومه که می رسی.پس چی.مهم اینه که واسه رسیدن تلاش کنی و همه نیروهاتو به سمت اون هدف متمرکز کنی.
دیگه بعدش شیرینی حاصل از تلاش و کوششه که کام آدمو شیرین می کنه.
بار دگر روزگار چون شکر آید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد