از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

حرف .!


عجب فیلیمی ساختن !!!!!!!
سیزده گربه روی شیروانی رو می گم . واقعا آدم نمی تونه فکرشو کنه که یه فیلم با این همه هنر پیشه بتونه اینقدر افتضاح باشه .
من هنوز بعد از دو سه روز تو این فکرم که چطور دلم اومد پول بلیط بدم برای این فیلمه .
چنان عذاب وجدان داشتم که شب کابوس می دیدم. خیلی ها اعتقاد داشتن که فیلم کلاه قرمزی و سروناز بسیار زیبا تر و باشکوه تر از این فیلمه بود که البته به نظر من این دوتا فیلم اصلن با هم قابل مقایسه نیستند . کلاه قرمزی کجا محمد رضا گلزار کجا؟ حداقل گربه ی سوماترایی نبود .

بگذریم ...

می خوام یکی از بی اساس ترین حرفایی که شنیدم رو بگم .
شما می دونید پیازچه اگه چیده نشه چی می شه؟
.
.
.
                                                   

هیچ کدومتون نمی دونید . اینو می دونستم .
اگه پیازچه چیده نشه آخرش می شه گل نرگس ....................

آها یه چیزی هم بگم .
 خانوماو اقایون که لطف می کنید کامنت می ذارید . پس یه لطف دیگه هم بفرمایید حرفای شخصی نزنید . اون دوستایی که حالا از طریق چت یا ایمیل یا تلفن باهاشون در ارتباطم و یا می بینمشون که حرفا و توضیحات شخصی شونو از همون طریق بگن ممنون می شم .
شرمنده وجود همتون .

کریسمس رو هم تبریک می گم .

از داداش گلم هم تشکر می کنم که شعر پست قبلی رو کامل کرد.دوست دارم



نظرات 14 + ارسال نظر
جبار پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام . بی معرفت .

ساغر چرت و پرتی پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.saghariii.com

من زنگ می زنم نظرمو بگم....

مرتضی پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام

امیروو پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:01 ق.ظ http://amiroo.blogsky.com

متنت رو نخوندم
ولی حتما خوب بوده که این همه نظر اون بالا نوشتن اونا رو هم نخوندم
از پیامی که ۲۲ خرداد سال گذشته برام گذاشته بودی اومدم اینجا آخه من یه سالی نبودم
الان دنبال یه مجری خوش صدا واسه یه برنامه تلوزیونی میگردم
دختر یا پسر هر دو تاش مورد نیازه سراغ داشتی یه ندا بده
راستی فکر کنم پیغامت ادامه هم داشته ینی من باید یه چیزی می پرسیدم
ولی یادم نیست ...؟

نوید... پسر جنوب .. چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:34 ب.ظ http://Navid1.BlogFa.Com

سلام الهام جان خوبی ؟ انشالله که خوب و خوش و سلامت باشی .. و هیچ مشکلی هم نداشته باشی ... نوشته های جالبی مینویسی و خیلی جالبه من که حال کردم .. انشالله موفق باشی .. یه سری هم به من بزن
آرزومند آرزوهایت نوبد ( پسر جنوب ) منتظرم بیا ..!!

فرامرز چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:55 ق.ظ http://faramarzjoon.blogsky.com

سلام ...عجب از این زمانه که ۱۳ گربه روی شیروانی سر هم ارزش حتی یک گریبه را هم نداشتند ...در مورد پیازچه هم اطلاعات جالبی بود ...و دیگه اینکه شب را به خیال صبح روز مکن ...دیوانه بسیار است ...سخن را از که میخواهی بشنوی ...منم و یه دنیا تنها ...سری به من بزن تا اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم

مسعود سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:13 ب.ظ

آدرس پستی من :massood@gmx.de

مسعود سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:11 ب.ظ http://aftabetaban.iryahoo.com

با سلام . من یکی از دوستان بسیار قدیمی مرحوم شاپور بنیاد هستم و سالهاست که در اروپا زندگی می کنم . از سالهای دور یک نسخه خطی از دفتر شعر ایشان : سونات نیلوفر به خط ایشان نزد من مانده است که حاضرم برای استفاده در آرشیو شخصی آن مرحوم هدیه کنم . در ضمن یک خواهش : اگر آدرس آقای شاپور جورکش را دارید یا ایشان را می شناسید مرا بی خبر نگذارید . با سپاس و مهر .

جبار سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام . زندگی بیشترش سوختن است . درس آموختن است .یک دوست خوب دارم واسه من دیوارش از همه کوتاه تر است توی روزای گرفتاری و تنگ دستی من . زندگی انتظاری است که آدم ز دوست دارد . زندگی نیست بجز حرف محبت به کسی . ورنه هر خارو کسی زندگی کرده بسی . زندگی فانوسیست لب دریای خیال آویزان .

جبار دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام . میخشکه آب دریا . خراب میشه همه راهها . اگه کشتیم ما امروزو میمیره همه فرداها . قیامت میشه ما با هم نباشیم . نمیچرخه فلک . از هم جدا شیم . دیگه روزی نمیمونه که شب شه . دیگه عاشق کجاست تا جون به لب شه . همه رودخونه ها بی آب . شکسته قامت مهتاب . برای این دل عاشق تموم زندگی در خواب . تموم جنگلا خالی یا سیل برده یا خشکسالی . غم گلهای خشکیده زهم دنیا رو پاشیده .میفته چرخ از گردون . میره خورشید توی زندون .میریزن سنگا از کوهها . بوی غم میده شب بوها .قیامت میشه ما با هم نباشیم . نمیچرخه فلک . از هم جدا شیم . زمین و آسمون دور میشن از هم میشینه گرد غم برروی عالم . میفته چرخ از گردون .

جبار دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام . احوال شما .؟ خوبین ؟ خوش میگذره . ؟ اونم به چشم .

امیرآبادی دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.anacd.com

منم میدونستم !!!
بابا منتقد !!!!
خداییش حالت خوبه؟ !!!
محمد رضا و کلاه قرمزی؟
دلت اومد !!!!!

ماهی دودی دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:52 ق.ظ http://mahidoodi.com

اونا رو وللش خودت چطوری؟

با نظرت موافقم، فقط کافیه چشمات زااااااااق باشه و موهات بلند باشه و کمی هم رنگ کرده بد نیست! اون وقت میشی ستاره سینما!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد