از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

اینم یه مدلشه


سلام
دیدید بعضی چیزا وقتی بهش دقت می کنید جز اعصاب خوردی براتون هیچ فایده ای نداره ؟!
آقا من دیروز هر چی به این رانندگی ها دقت می کردم واقعا اعصابم خورد می شد . یعنی می شه گفت هیچ کس ٬ هیچ کس به قوانین ٬ به دیگران احترام نمی ذاره تو رانندگی . چرا همش شدیم فقط خودمون ؟  خودمون برسیم . خودمون زود از چهار راه رد شیم . خودمون سبقت بگیریم . اقا چرا هر کس به خودش اجازه می ده هر کاری دلش می خواد بکنه .  تاکسیا چرا واسه ۵۰ تومن پول یه ترافیک بد جور راه می ندازن . چرا توی یه خیابون یک طرفه باریک که یه طرفش هم مطلقا ممنوع هست پارک می کنیم ؟ چرا رفت و آمد دیگران برامون مهم نیست . و هزار تا چرای دیگه ...


بگذریم
الآن یه پوست سی دی (‌همون پاکت سی دی )‌ رو دارم نگاه می کنم خیلی باحاله .
نوشته نکاتی چند در مورد نگهداری از سی دی ٬‌بعد نوشته تا نکردن و نشکستن سی دی .
حواستون باشه ها احتمالن اگه یه سی دی رو بشکنید ممکنه کار نکنه دیگه .

امروز یه عالمه خوابیدم . دیگه فهمیدم خرسها تو زمستون که همش خوابن چه حسی پیدا می کنن .  من از دیشب تا حالا حدود ۱۵ ساعت خوابیدم .  

همین
شب خوش


نظرات 12 + ارسال نظر
ساغر چرت و پرتی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.saghariii.com

فرهاد نکنه هووی من الهام ؟؟ تو چی کاره کافی شاپ رفتنش داری ؟؟
من تو همون کافی شاپ عشق زندگیمو پیدا کردم .... پسری با جورابهای قرمز ......

ماهی دودی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:47 ب.ظ http://mahidoodi.com

تو کافی شاپ بدون اجازه من رفتی؟

هری پاتر یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 ق.ظ http://weblog.hosseinonline.com

در مورد رانندگی که حرفی نیست...
تو که بیشتر حواست به اون پسرا بوده حالا دیدی:P

در مورد رانندگی منم جوابت نمی دم .
مورد دوم هم اونقدر ضایع و تابلو بود که اصلن دقت نمی خواست . پرنده هایی هم که از اونجا رد می شدن متوجه قضیه می شدن . چه برسه به مااااااااا

سوران شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:00 ب.ظ http://naneida.persianblog.com

salam aziz webloget khaili bahale pishe manam bia

مرسی . چشم حتما

امیر - پاتوق شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:36 ب.ظ http://patogh.blogsky.com

آره تو شیراز رانندگی ها واقعا افتزا هست

این فقط تو شیراز نیستا . تقریبا همه جا همین جوره

محّمد یه دل خاکی با کلی پاکی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:15 ق.ظ http://avayekhoftyedel.persianblog.com

ای بابا مثل از بیخ و بنه ... مثل مشکله فرهنگیه همین من و شمای که میگیما پاش بیوفته تو یه طرفه میریم ٬ دوبله و سوبله پارک میکنیم ٬ سر جهار راه با چراغ چشمک زن به خودمون حق تقدم میدیم و ... جسارتا باید بگم تا نباشد چون تر فرمان نبرند این مردم خر ...(بلانسبت شما و من و خوانندهای محترم و ملت شریف ایران ...!!! )./ آره اگه سی دی بشکونی کیفیتش یکم پائین میاد ./ نمیگی بی خوابی به بدنت آسیب برسونه آخه ./ خوب آخه نمیدونی که اون دسر بوده برای باز شدن آشتهای حضرات ... راستشو بخوای هر وقت شیراز میام سوژه خندم براهه ...( اونجا به دنیا اومدما نگی به ما توهین کرد ...) ./ آپ دیت در هنگام چت در شب ...!!! یکی از بزرگترین فجایع دیار بلاگستان به وقوع پیوست ...

مرسی . نظرت در باره رانندگی رو قبول دارم . منم متاسفانه مثله بقیه هموطنهای عزیز هستم .
می دونی منم هر وقت جاهای دیگه میرم سوژه خنده برام فراوونه . چون ما همه به محیط زندگی خودمون عادت کردیم چیزای دیگه برامون خنده دار میشه .

لیانشانپو شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.malmaljoon.persianblog.com

الهام جون نه تنها خوابت خواب خرس بلکه اگه اینجوری به خوابیدن ادامه بدی هیکلتم میشه مثل خرس

سپاسگذارم از این پیام ورزشیت

تاجر عشق شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:23 ق.ظ http://www.titanic867.blogsky.com

سلام وبلاگتون خیلی زیبا و با مزه است امیدوارم همیشه موفق باشید در ضمن اگر پول داشتید یه سری هم به بازار عشق فروشان بزنید بای

این یه مورد رو شرمنده . پول رو می گم

[ بدون نام ] شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:58 ق.ظ

[email | web] هاله

سلام دوستان . یک وبلاگ عالی . حتما سر بزنید . www.marwdasht.persianblog.com

چشم حتما

جبار شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام . اول که از بعضی کارا اصلا خوشم نمیاد . بعدم در مورد قسمت اول اول باید از خودمون شروع کنیم بعد از دیگران ایراد بگیزیم وقتی کار خود ما ایراد داره نمیتونیم به دیگران ایرادی رو وارد بدونیم . در مورد سی دی ها هم حتما اونا یه چیزی می دونستن که نوشتن شاید اگه بشکنه دیگه کار نکنه . در مورد مورد آخر هم نتیجه می گیریم که اون دختر خانوما با رفتنشون به اون آقایون ضرر زدن . خوشال باشین

استاد منم که می گم ما ٬ هیچ کس ٬ متاسفانه واقعا هممون اینجوری هستیم . من- شما - اون یکی . همه

امیرآبادی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:34 ق.ظ http://www.amirabadi.com

۱ - اولین نفرما
۲ - بازم ع.....ی
۳ - خوش به حال اون پسرا که دیر سفارش دادن !!!!!
۴ - بازم خوب بخوابی
۵ - خداحافظ
۶ - خوشال باشی

مورد یک اصلاح شه لطفن

جبار شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:31 ق.ظ

مرسی نظررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد