از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

مادری


فرشته ی کوچولوی من اینجاست...

دستهای نازک و صورت معصوم و پاهای ترد نوزادی که تمام هستی مرا در یک ثانیه زیر و رو کرد ، اینجا دلبری میکند ...

چه حس فوق العاده ای ست دیدن چشمان درشت و براق و صورت گرد پسرک کنار خواهر ظریف و همیشه خوابش

چقدر خوشبختی نزدیک است و چقدر من خوشبختم کنار این فرشته های خدا




نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:14 ب.ظ http://maloosak.69.mu

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
واقعا وبلاگ محشری دارین بازم تشکر میکنم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی شاید به دردتون بخوره یروزی
به امید دیدار
56168

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد