از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

Together



اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد
باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

آقای مخابرات چی من معترضم



وااااااااااای از دست این مخابرات
وضعیت تلفنهای ما که اصن تعریف نداره . تعریف که نداره هیچ خیلی هم افتضاحه . یکی از تلفنها که با دوتا از همسایه ها تقریبا مشترک هست و اینکه تقریبا از وقتی خطها دیجیتال هم شده خیر سرشون ٬ این هم محلی های ما(‌که البته نمی دونیم دقیقا کی هستن و فقط تلفنی صحبت کردیم ) شماره تمام فامیلها و دوستان و آشنایان ما رو  هم دارن . بعد هم زنگ بزنن سریال همه تلفنها با تعداد دفعات تماس رو بخونن برای مامان آدم . حالا ما بچه خوب ٬ همه که مثه ما نمی شن  
سرعت اتصال به اینترنت هم که با این خطوط واقعا عالیه .
حالا خودتون بگید وضع از این بد تر هم میشه ؟
من می گم ...
آره میشه
اینکه کوچه رو بکنن واسه تلفن . اون یکی خط تلفن هم که مشکل نداشت قطع شه درست پنجشنبه و جمعه که می خوای حسابی از اینترنت فیض ببری . 
واقعا اگه اول مشخص می کردن می خوان چیکار کنن بعد اقدام می کردن خیلی بهتر بود . ولی خوب مخابرات دوست داره دائما کار دستی درست کنه ٬ شعبده بازی کنه ٬ ژانگولر بازی درآره .
ما هم که دلمون خوشه که داره یه کاری انجام میشه . آخه من موندم ما ها چقدر ساده لوحیم.

در ضمن امروز هم مثله اکثر جمعه ها مراسم آش خوری در چمران شیراز برقرار بود  با حضور افتخاری من   

خوشا
ل باشید

رفقا !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تفریحات سالم یا ناسالم ٬ مسئله این است ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.





اینم از این !
این جام هم تموم شد .
ولی انصافا خوب شد یونان قهرمان شدا . یونان فکر نکنم طرفدار تو ایران داشت .
مگر یه یونانی متعصب که اومده ملیت ایرانی گرفته   .
ما هم که تیممون مالی نشد گفتیم یونان قهرمان شه که ما ناراحت از حذف
تیممون شدیم بقیه هم ... آخر بد ذاتی ....
دیگه پرتقالیای (‌پرتغال نه )‌ عزیز ایرانی کری نخونن .

ولی حالا یه بحث متفرقه !
من واقغا آرزو دارم یه روز  برم یونان اون همه زیبایی رو ببینم .
هر کسی رفت از طرف ما هم نایب الزیاره باشه .



تا تو نگاه می کنی منم نگاه می کنم 
                                        کلاغ در آره چشمتو چقدر نگاه می کنی 



ما که از وسوسه عشق زمین آزادیم
                                    به کجا شکوه کنیم اهل خراب آبادیم

شده تا حالا ..... ؟




تاحالا شده دلت بخواد تنها باشی ولی درست همون موقع اطرافت شلوغ شه ؟
شده دلت بخواد فریاد بزنی ولی درست همون موقع صدات تو گلوت خفه شده باشه ؟
شده بخوای نفس بکشی ولی هوا نباشه ؟
راه بری ٬ راه نباشه ؟
شده بخوای نگاه کنی ٬ تاریک باشه ؟
شده ...  ؟
شده ... ؟
شده ... ؟
...

حالا اینا رو بی خیال !

تنها بودی ؟ تنهای تنها ؟
از اون تنهایی ها که دوست داری ها ؟! تنهایی همراه با فریاد و نفس و راه و کلی چیز برای دیدن ؟
شده دلتون بخواد اینجا باشید یه مدت ؟  خودتونو خودتون ...


کاش خاطره و آرزو نبودن . . .

......................                   ........................
نمی دونم یه خط شعر قشنگ بذارید اینجا خودتون

خوشال باشید

اینم از تیم من !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.


سبب گر بسوزد مسبب تو هستی
سبب ســــاز این جهــان تویـــــــی 



 در این حال مستی صفا کرده ام
تو را ای خدا من صدا کرده ام
ازاین روزگاری که من دیده ام
چه شبها خدایا خدا کرده ام
نهادم سر سجده بر خاکت
تو را ای خدا من صدا کرده ام

با وجودیکه خیلی باهمه آهنگای داریوش حال نمی کنم ولی  داریوشم کارش درسته ها !

چرندیات یک آدم نیمه خواب ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.