از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

به یاد شیراز

جایی که دلم نمیاد برای همیشه ترک کنم همینجاست. 

از شهرم گذشتم و الان با خاطره ی صبحهای سپیدش و روزهای زرد رنگش و  غروبهای نارنجی و بنفشش و شبهای نیلی پرستاره اش توی این شهری که دو رنگ داره زندگی میکنم. شهری که تابستونها سبز و بقیه وقتها خاکستریست. از شهر گذشتم از خانواده گذشتم از دوست گذشتم  اما از این وبلاگ نمیگذرم، هر چند به قدر گاه گاه سفر و خاطره بازی و خاطره سازی.


دلتنگ شیرازم با اون صبح سپید و ظهر زرد و غروب نارنجی و بنفش و شبهای نیلی پر ستاره اش

دلتنگی لعنتی است 

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:24 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

چه عرض کنم...

مانی سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 10:28 ق.ظ http://onem.blogsky.com/

دیدن مجدد دوستانی مثل شما که از سال 8-88 می شناسمشون و اینکه هنوز فعال هستید خیلی خوشحالم. واقعا از ته دل می گم.
شاید یکی از دلایلی که من هم با وجود فعال بودن توی توئیتر، هنوز وبلاگ رو ول نکردم همین چیزیه که شما در متنتون بهش اشاره کردید. یعنی همین وابستگی به وبلاگ هامون که خاطراتی از ما رو زنده می کنه و وقتی آرشیوش رو می بینی یاد هزارتا خاطره می افتی و یه لبخند هم گاها می زنی.
باز خوبه که شما آرشیوتونو دارید، من که بعد از فیلتر شدن وبلاگ هام واقعا نابود شدم.
دوباره می گم که از دیدنتون بی نهایت خوشحال شدم. امیدوارم همیشه باشید چون ما دیگر برای دیگران نمی نویسیم، برای خودمان می نویسیم

Baran چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 07:50 ق.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

منم مدتهاست دلم میخواد شیراز رو ببینم..(فرصت نمیشه).نمی دونم چرا!؟؟حس میکنم کسی رو اونجا دارم...کسی که خیلی عزیزه

مرسی بابت به تصویر کشیدن از صبح تا شامگاه شیرازعزیز
سلامت بمانید وشاد ;الهام بانو جان

شاید کسی هست منتظرتون

محمدرضا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 07:05 ق.ظ http://bitterthancoffee.blogsky.com

شیراز شهر خیلی قشنگی هست و مردمش هم بینهایت مهربون هستند.
دوستی شیرازی ای داشتم به نام سعید. خدا همراهش باشد، آدم موفقی شده

شما از سال ۸۲ مینویسید؟؟؟؟ اسطوره بلاگ نویسیمو پیدا کردم

سلامت باشید. خیلی سال گذشته اما دلبستگی مانع فراموشی مطلق میشه. حتی به قد سالی یکی دوبار سر زدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد