از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

مغز آشوب دارم.

خواب دیدم توی کیفم بمب دارم............ به دلیل مسائل امنیتی نمی گم کجا بود و کجا بردمش  ...........

خوابم هم به آدمیزاد نبرده............


چند بار خواب دوستی را دیدم که سالهاست مرده .... وچقدر دلم برایش تنگ شده


نظرات 5 + ارسال نظر
ع.خ پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ق.ظ http://jump.blogsky.com

اگر خواب‌ اموات‌ و مردگان‌ را ببینید، ممکن‌ است‌ تحت‌ تأثیر و نفوذ افراد منفی‌ قرار گیرید. هم‌ چنین‌،این‌ خواب‌ می‌تواند به‌ منزله‌ شیوه‌ای‌ برای‌ شما در نظر گرفته‌ شود که‌ قادرید از طریق‌ آن‌ احساساتتان‌ را باعزیزان‌ از دست‌ رفته‌تان‌ حل‌ و فصل‌ نمایید. اگر در خواب‌، با مرده‌ای‌ صحبت‌ کنید، یعنی‌، به‌ زودی‌ خبرخیلی‌ خوبی‌ به‌ گوشتان‌ خواهد رسید.

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

فکر کنم این دوستت با اتوبوس تصادف کرد و فوت شدن؟؟؟
درسته؟؟؟
همیشه دنبال جیزای هیجان انگیز بودی
این کارات مرا عاشقت کرده
اون روح لطیفت این احساسات پسرانه
دل و جراتت

جااااان ؟!!! خیر اتوبوس نبود.

دست طلا شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ق.ظ

این دوستت رو که خواب می بینی هم با بمب فوت شده ؟

عین خه خور خس سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.jump.blogsky.com


اگر بمبی‌ در خوابتان‌، منفجر شود، یعنی‌ در زندگی‌ واقعی‌تان‌، تحت‌ فشار خیلی‌ شدیدی‌ قرار دارید وباید احساسات‌ نگرانی‌ و اضطراب‌ را از وجودتان‌، تخلیه‌ سازید.

اگر منفجر نشه چی ؟ خواستم منفجرش کنم ولی چون مامانم اونجا بود ٬ نکردم :دی

بالا افتادن سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ http://haleh.blogsky.com

آخ گفتی من دیشب خواب دیدم تو هواپیمام و دارم با فندک هواپیما رو میترکونم !!!‌:)))))))))
ماشاالله اعصابا همه خط خطیه :))

عزیرم واسه هواپیما کاری نکنی خودش مستعد انفجاره . اونجا که من میخواستم بترکونم . یه مسجد مهم توی شهرمون بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد