از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

Eli++

دیروز دقیقا همان روزی بود که من متولد شدم... 

در یک روز پاییزی ٬ آن هم سالها پیش... 

اما دوست دارم امسال هر روز و هر روز متولد شوم... 

دعایتان را می خواهم برای سالی متفاوت٬ شاد و موفق...  

 

------ 

دیشب را دوستان خوب من زیبا کردند و خاطره ای خوش برای من به جا گذاشتند. از علی عزیزم به خاطر همراهیش بینهایت ممنونم   

 

نظرات 6 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.rendi.blogsky.com

امید که هم برای تو و هم برای من تولدی دیگر رخ دهد٬تولدی که دیرگاهی‌ست سخت در انتظاریم.دوستت دارم همسرم.

آرمان سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ

من دعا می کنم ولی بگم کادو فقط همون یه بار بودا ُ نه دیگه هر روز ! بازم تولدت مبارک ...

قرمزته یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
انشالا تولدتون مبارک باشه

انتظار شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ب.ظ

شاعر از کوچه مهتاب گذشت
لیک شعری نسرود
نه که معشوق نداشت...
نه که سرگشته نبود...
سالها بود که دگر کوچه
مهتاب خیابان شده بود

تولدت مبارک

مانی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://manis.blogsky.com/

تبریک می گم ، کاملا معلومه از همین چند خطی که نوشتی چقدر بهت خوش گذشته ...

میترا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/

سلام حالا که آنلاینیم چرا کسب درآمد نکنیم؟
بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری فقط از حضورتان در اینترنت کسب در آمد کنیدمن سه ماه پیش عضو شدم الان ماهی 300 دلار می گیرم کم کمش 2050 نفر زیرمجموعه دارم اولش تو ایران کار نکردم اما گفتم چرا ما ایرانی از این امکانات استفاده نکنیم پس با اطمینان خاطر به شما می گم شما هم می تونید درآمد خوبی داشته باشید پس وبلاگم بخون ضرر نمی کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد