از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

همه چیز بده

 

گاهی اوقات از دست خدا کفری می شم. یعنی کوچکترین شادی و دلخوشی رو با هزار زجر بهمون می ده تازه اگه بده . گاهی انگار به عمد چشماشو می بنده گاهی به عمد می ذاره اذیت بشیم... 

الان از اون لحظه هایی هست که من حسابی عصبانیم

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

گاهی اوقات لازمه دید ما نسبت به زندگی تغییر کنه شاید منم زمانی به اشتباه مثل شما این جوری فکر میکردم اما حالا متوجه شدم که مشکل از من بوده نه از خدا...ببخشید که اینقدر صریح صحبت کردم...

گروه اکسیر دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ق.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد