از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

محروم

 

دقیقا به علت سهل انگاری و عدم پرداخت به موقع قبض تلفن مدتی است که تلفن منزل یک طرفه شده و این روند مدتی ادامه خواهد داشت...

حالا می شه به آدما یه زنگ کوچولو زد و گفت please call us اما اینترنت که اینو نمی فهمه بنابراین ما از نعمت اینترنت تا اطلاع ثانوی محرومیم مگر با کمک کافی نت

نظرات 3 + ارسال نظر
سـعـد پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://dotnetdream.blogfa.com

سلام.
هر روز میام نگاه می کنم بینم جواب شعرهامو دادی یا نه..، ولی هر دفعه ضدحال میخورم. دیگه دلم به چی خوش باشه؟ میرم میخ میکنم تو پریزااا..

سـعـد پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://dotnetdream.blogfa.com

سلام.
آپم. حتمآ بهم سر بزن.
....

شاید آخرین باری باشه که به وبلاگت سر می زنم. چون دارم میرم خودمو بکشم..جدی میگم.

براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم.

کانون وبلاگ نویسان شیرازی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.webaneh.wordpress.com

با سلام

با توجه به برگذاری اولین مجمع عمومی کانون وبلاگ نویسان شیراز در تاریخ چهارشنبه 8/3/1387 ساعت 11:00 صبح در باغ مهر جوان از شما دوست محترم شیرازی دعوت می‏شود در این جلسه حضور به هم رسانید و با بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود ما را در ادامه‏ی هرچه بهتر راهی که آغاز کرده‏ایم یاری فرمائید.

1. کانون وبلاگ‏نویسان شیراز در آغاز با نام اختصاری "وبانه" در سال 1383 تاسیس شد و جلسات ماهانه آن با حضور تعدادی از وبلاگ‏نویسان شیرازی برگذار میشد. با توجه به عدم وجود اساس‏نامه و تقاضای اعضاء تصمیم بر ان گرفتیم که وبانه را در سازمان ملی جوانان به عنوان یک سازمان مردم نهاد ( NGO ) ثبت نمائیم. این امر از نیمه‏ی سال هشتاد و شش اغاز شد و اکنون که در آستانه‏ی اولین مجمع عمومی کانون قرار داریم، وبانه با نام "جمعیت جوانان زیتون" در سازمان ملی جوانان به ثبت رسیده است.

2. هدف کانون در دو شاخه‏ی اصلی تعریف گردیده، اوّل کمک به ارتقاء سطح وبلاگ نویسی و گسترش دنیای مجازی و دیگری همیاری وبلاگ‏نویسان محترم شیرازی در انجام امور اجتماعی.

3. در این موارد با کمک شما و سازمان بهزیستی و همچنین دفتر کمک‏های سازمان ملل متحد "یونسکو" امیدواریم که نقشی موثر در جامعه ایفا نمائیم.

4. برای سرعت بخشیدن و ایجاد نظم وبانه به چند بخش کوچک‏تر تقسیم شده.

1. بخش پارس شناسی و گردشگری

2. بخش اجتماعی

3. بخش زنان

4. بخش فرهنگی

5. بخش مذهبی

6. بخش ادبی

7. بخش هنری

که عضویت وبلاگ نویسان شیرازی در هر بخش، چندین بخش و یا همه‏ی بخش‏ها با توجه با علاقه‏ی آنها امکان پذیر است.

در پایان از شما دوست گرامی خواهش‏مندم با اعلام حضور خود در سایت وبانه یا ارسال پیام به پست الکترونیک webaneh@gmail.com ما را در برنامه ریزی بهتر مجمع عمومی یاری فرمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد