از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

حس بد

 

بعضی چیزا هست که هر چقدر هم ازش دوری کنم و بخوام بهش اهمیت ندم و باهاش کاری نداشته باشم و ...

نمیشه

اون سراغ من می آد و کار به کارم داره و ...

 

توی یه شرایط خاص ! ( ـ~٫¤ـ٪*٪،٫×٫* )  دوست داشتم یه آدم دیگه بودم

------------------------

پ ن :‌ این علامات همون شرایط خاص هستند. شاید به این خاطر نمی خوام کسی بدونه که جرات ندارم ایرادها و نواقصم رو اعلام کنم

یکیش این که اصلا «پشتکار» توی وجود من نیست

و ۱۰۰۰۰۰  تای دیگه

نظرات 1 + ارسال نظر
ساغری چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.saghariii.com

اون الهامی که من میشناختم پشت کار داشتا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد