از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

         قابل توجه شیرازیها


                    Bariton


آموزشگـــــــاه آزاد موسیـــــقی باریـــتــــون 


                                                         با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس 


     
            با مدیریت جدید


         پاپ / سنتی / کلاسیک (‌ویژه کودکان)





 شیراز / خیابان چمران / قبل از پل زرگری / جنب    بانک توسعه صادرات ایران /پلاک ۱ / تلفن : ۶۲۶۹۸۰۴



                      
 
                     

                    
                    

  

         
 

با حضور بهترین اساتید سنتی - پاپ - کلاسیک - موسیقی نظری و موسیقی کودکان  

* سئوالی در باره آموزشگاه یا اساتید داشتید در خدمتم


نظرات 8 + ارسال نظر
گم نام شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:00 ق.ظ

سلام.
باید بگم باریتون علاوه بر اینکه صدای متوسط آقایون هست
نام یه ساز هم هست.

نگار یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:29 ب.ظ http://negar-at.persianblog.com

سلام الهام جان . امیدوارم باریتون محل مناسبی باشد برای دوستداران هنر .
موفق باشی .
بای

غربت شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.myblog.de/amiru

man ye soal dram:BARITON yani schieeeeeeeeeeeee?

مریم جوون شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ق.ظ http://malmaljoon.persianblog.com

میبینم که افتادی تو کار تبلیغات اساسی من دو تا سوال دارم یکی اینکه مدیر این موسسه کیه دوم اینکه اساتید ستارش کیا هستن امیدوارم این همه تبلیغ کردی چیزیم بهت بماسه

... من خودم و جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ب.ظ http://3tadoost

بابا تبلیغات !!! P:

من که اصفهانم . وگرنه ازت سوال میکردم D:

دست طلا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ب.ظ

...Advertise Here...
چند میگیری؟!

زهرا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام ؛ به تو میگن هنهمنانه وظیفه شناس!!. امیدوارم که باریتون با مدیر جدیدش موفق باشه!!.

آرمان پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام الی . وبلاگ جالبی داری . ای ول . ببین من شاعرم و واسه شعرهام هم با ارگم آهنگ میسازم . یک نفر رو سراغ داری واسه مجوز کاست ؟ ببین حتما خبرم کن . مرسی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد