از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی



هیچی نمی گم

نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

بازم سلام.
سعی می کنم منم جزو دوستات بشم.الی جون.ولی....
خب ......
منم هیچی نمی گم

GHORBAT پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:12 ب.ظ

pas man ham hichi namigam.

دست طلا پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ق.ظ

اتفاقا بهتره . بقول شاعر : چیزی نگفتن بهتر است ...

خر بزرگ سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.shahr-e-khar2khar.blogsky.com

الهام جان درود
من خر هستم و از آشنایی با شما خرسندم
وبلاگت خیلی زیباست و خودت هم که معلومه اهل کوچه دل شدگانی
برایت آرزوی تندرستی و خنده و شادکامی میکنم
ارادتمند شما...............خربزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد