از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

۱۵خرداد چه خبر؟


اوووووووووووو
سلام
۱۵ خرداد (قیام خونین ۱۵ خرداد)‌ مصادف با سومین سالگرد هجرت داداش امیرم را با تا خیر یاد میکنم .
و از اینجا بهش میگم که :
داداشی دنیا همه جاش پر نامرده . تو هم شاد تر ببین . باور کن همه چیز حداقل یه کم بهتر میشه.

و امـــــــــــــــــــــــــا
همون روز یعنی ۱۵ خرداد وبلاگ من دو ساله شد.
تولدش مبارک

فردا هم من دارم از اینجا می رم. چه جالب.

هممون موفق باشیم.
حواسامونو هم جمع کنیم .
مواظب خودمونم باشیم.
خدا نگهدار
نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:26 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:13 ب.ظ

ha ha ha ha

فریده خانم دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 ق.ظ

اون قبلیه من بودم اونقدر مورد تاثیر و تاثر واقع شدم که یادم رفت خودم رو معرفی کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ق.ظ

تازه منم از ته دل تحت تاثیر قرار گرفتم

جبار سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام. قیام خونین ۱۵ خرداد یادت رفته بگیا

لیانشانپو (دلا دیوانه شو) سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:50 ق.ظ http://malmaljoon.persianblog.com

الهام من الان سرم درد می کنه منم موافقم مثبت باش

امید آنلاین شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:37 ب.ظ

خدا همه داداشیای دنیا رو آروم نگه داره‌ !

دست طلا چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:37 ق.ظ

+++چه +متن +آرام +کننده ای +++++++++

پیرفرزانه سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:34 ق.ظ http://pirefarzaaneh.blogsky.com

آخی تولدش مبارک. فردا داری میری؟ ): غصه نخور زودی میای )): آی هی ت گودبایز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد