از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

تولدت مبارک........................

زBirthday Cakes

داداش عزیز و کوچولو و گل من آرمان دیروز (‌اسفند ۱۹ )‌تولدش بود . ( فکر نکنید ۵ سالشه ها ! مرد شده واسه خودش . وارد ۱۷ سالگی شده ولی برای من همیشه داداش کوچولو هس . عروسک بچگی های منه )
من خواهر بی معرفتی نبودم به خدا .
اما نشد بیام آپدیت کنم .
حالا ٬  همین جا ٬  بلند داد می زنم

داداشی دوست دارم

تولدت مبارک

امیدوارم  ۱۷۰۰ ساله شی


...............................................................
یه عالمه حرف همیشه دارم که میخوام بنویسم ولی اینجا که می آم همش می مونه تو دفترچه خاطرات مغزم .
................................................................

تا من اینو نوشتم ساعت از ۱۲ هم گذشت و وارد ۲۱ اسفند شدیم حالا دیگه دو روز از تولد آرمان گُلو  (goolu)می گذره .

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمان شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:24 ب.ظ

مرسی خواهری !! من هم دوست دارم و باید بگم که با نظر من خودم و مسعود کاملا موافقم . بازم مرسی

غربت جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.myblog.de/amiru

schöööööööööööööööööööööööööön

من خودم و مسعود جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:06 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

خوش به حال اون داداشی که همچین خواهری داره P:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد