از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی


 


امید !زمان ٬ زمان رهروان عشق است و حکایت دیرینه ها
من این را از زنی آموختم که :
                   در زمستانهای پر برف گل نیلوفر می کاشت و 
                   در تاریکی شبها از روشنی سخن می گفت

* اینم از این هفته
تموم شد . چقد که من به قول و قرارام عمل کردم . چقد که اتفاقای عجیب و معمولی و جالب و مهم و کم اهمیت افتاد . چقد آدم روزای بعضی آدما رو که می بینه به زندگی خودش امید وار میشه .

* هواستون باشه یه روز که حواستون نیست خدا داره ازتون تست می گیره . تست هوش و تست آدم بودن . اینو قبلن یه جور دیگه بهمون می گفتن . آخ که گاهی اوقات نمره هارو بد جور اعلام  می کنن . آبروی آدم میره .

*تا چند روز پیش  سه ساله بودما ولی دیروز  همبازی یه دختر بچه سه ساله بودم . چه زود گذشت .

* راسسسسسسسسی دیدید عامو زیدان هم موهاشو مدل موهای دیوید زده . مثه ایکه آرایشگرش خیلی باید رو مدل قدیمی موهای زیدان کار می کرده خسته شده .
فرانسه خوش شانس

*
تازگیا یکی زنگ میزنه خونه ما می گه :« الو ! پلیس ۱۱۰  ؟؟؟؟؟؟؟؟ »  می گم بابا شما ۷ رقم شماره گرفتی ! می گی پلیس ۱۱۰ ؟‌!   


* به من ایراد نگیرید که پستام قرو قاطیه و موضوع نداره و هیچ خطی از نوشته هام به خط قبل و بعدش ربطی نداره که خودم می دونم . اثرات پیریه دیگه     

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:26 ب.ظ http://3tadoost

(((((:

سپهر شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:52 ب.ظ http://sepehrlp.blogsky.com

سلام
زیبا بود...
همیشه شاد و پیروز باشید...


ساغر چرت و &#166 شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.saghariii.com

سلام بچه
منو هم ببر پارک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بابا سوتی !!!!!!!!!!!!!‌ من آخه در باره پارک ننوشتم که . فقط گفتم همبازی بودم . می خواستی داستان کاملشو بنویسی ...... :))

khafan جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:40 ب.ظ

looooooooool
bahal bood (;

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد