از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

آخرین دست نوشته سال


این هم از عمر شبی بود بدین گونه گذشت

الآن نمی دونم چندمه !‌آخه ۲۹ اسفند ۸۲ تموم شده و هنوز هم ۱ فروردین نشده . به هر حال تموم شد .

می بینید چقد آپدیت می کنم . چقد من بچه باحالیم . سال میمونتون میمون باشه . فکر کنم سال خنده داری باشه . ایشالله !

سال بز دیگه بره گم شه!
‌میمون  جون خوش آمدی


-----------------------
چه خنگه نوشته ۳۰ اسفند
نظرات 5 + ارسال نظر
هاله دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:05 ق.ظ http://chekhabara.blogsky.com

اون موقع که نوشتی رو میگن برزخ

برزخ ؟!‌اسم قشنگتری نبود ؟

احسان یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:17 ب.ظ http://ehsanica.BlogSpot.com

عیدت مبارک الی خانم
شاد و خوشحال باشی

عید خودت مبارک :دی . سال خوبی داشته باشی

یه غریبه یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:24 ب.ظ

جدن متحول شدم ... البته نه با تحویل سال .
با دیدن پست قبل از این!
حزن و نگرانی و اندوه از نوشته هات میبارید....
یه بارش غم انگیر .. مثل بارش بارون تو جمعه شب های پاییز
نمیدونم چی ذهنت رو مشغول کرده بود! چی الی گلی شاد و شنگولو اینجوری تعغییر داده بود ... هر چند برای چند لحظه یا یه روز ...

ولی خب بگذریم ... اصلا دوست ندارم الی گلی شاد نباشه !
ولی چند تا چیز بهم ثابت شد!
یکی اینکه در هر ۲ سبک درام و کمدی مهارت داری! ... شیوای قلمت منظورمه
یکی اینکه همونطور که همیشه با خوندم حرفات میخندیدم! ایندفه یکم حالم گرفته شد ...
یعنی که خیلی برام مهمی ! :ی بابا ویزیتووووووووووووووور محبووووووب !
ا ؟ فکر کنم سوتی دادم ..... !! بابا سووتی ! ا ؟ بازم که سوتی دادم :))

سال نو مبارک امید وارم سال باباکرمی باشه ( یعنی همه شاد باشن!!!‌)

مرسی امید آن لاین !‌ شما لطف داری . سال خوبی داشته باشی

khafan شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:04 ب.ظ

sale no mobarak
sale khoobi dashte bashi
por az shasi va movafaghiyat

مرسی . منم واسه تو و همه آرزوی بهترینها رو دارم

ممل شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ق.ظ

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
sale no mobarak
man avalin nafari hastam ke toosale 83 inja nazar midam
darzemn be saghar ham begin ke dar in sal az raftare zeshte gozashtash cheshm poshi mikonamo baz bahash ashti mikonam
ciao

مرسی - سال نو تو هم مبارک باشه . ساغرم که وبلاگش فعلن به علت بد حجابی تعطیله تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد