از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

عیدتون مبارک



نوروز روز شادمانی زمین و آسمان و خاطره ی خویشاوندی انسان با طبیعت است
                                                                                        (‌دکتر علی شریعتی )

از حالا که ساعاتی به تحویل سال مونده (‌لحظه تحویل سال ۱۰:۱۸:۳۷ )‌ سال نو رو به همه تبریک می گم و امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید . پر از خوشحالی ٬‌شادی ٬‌ نور ٬ سرزندگی و بدون غم ٬ دلتنگی و ناراحتی و هر چیز بد دیگه ...

برای اینجا  ! وطنم  ! ‌ایران  !  بهترین آرزو ها رو دارم ...
کاش که آزاد و شاد باشه
زمینش سبز و آسمونش آبی و دل مردم گُلش پاک و زلال و بزرگ و شاد باشه  تا همیشه
کاش که هیچ وقت ٬ هیچ جای دنیا ٬ هیچ ایرانی دلتنگ و دلگیر و تنها و غمگین نباشه
کاش که هیچ ایرانی ٬ هیچ ایرانی زیر بار زور نباشه
کاش که همه بدونن این خاک ٬ خاک ایران ٬ خاک اجدادمون ٬ سرزمین پدریمون ٬ سرزمین کورش و داریوش و زرتشت و ... ٬  این سرزمین متعلق به ماست . به همه ما . و هیچ کس نه ایرانی نه بیگانه صاحب و مالک این ملک بزرگ ایرانیان نیست .
کاش ! کاش ! کاش !


......
امروز و این ساعتا آخرین ساعتایی هست که من سر کارم . البته من که کلن سر کارم .
......
اینجا همه چیز با روزای دیگه فرق داره
صدای شر شر آبِ آبنما
بوی آب
سبزه های عید که جلو چشمم این طرف و اون طرف می برن
چیدن هفت سین مقدس
صدای موسیقی ملایم
و گل

و من که .....


اینجا از صبح بارون قشنگی می آد . بوی بارون همیشه منو مست می کنه . دلم تنهایی می خواد .

نمیدونم از کی ؟ (‌چه کسی )‌ کی ؟(‌چه زمانی )‌ چی شنیده بودم که آخرش این بود  " دلخوشی ها کم نیست "  ولی من فکر می کنم کم باشه اونقدر کم که سهم بعضی آدما فقط یه لبخنده . یا بعضیای دیگه فقط یه اتاق و یه وبلاگ ...

امروز شاید پستم با همیشه فرق داشته باشه . امروز خیلی غمگینم و فکر کنم اولین دفعست که اینو مینویسم تو وبلاگم . ولی می نویسم به این امید که با زدن کلید publish  اون پایین همش تموم شه .
 
همیشه یه لحظه هست که هر چی که شما بخاین همون میشه . شاید این لحظه ٬ لحظه تحویل سال باشه .  یادتون باشه واسه همه دعا کنید و یه عالمه چیزای خوب بخاین .

امیدوارم که با گفتن  حول حالنا الی احسن الحال  همین اتفاق بیفته ...


خوشال باشید ...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
لیانشانپو چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ق.ظ

الهام این متنی رو که نبشتی منو خیلی تحت تاثیر قرار داد راستشو بگو از رو کدوم کتاب نبشتی (یه شوخیه بی مزه) ولی امیدوارم هیچ وقت اون دل کوچیکت نگیره همیشه شاد و سرزنده مثل روزایی که با هم بودیم باشی دوست خوبت لینچان

هاله جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:23 ب.ظ http://chekhabara.blogsky.com

سلام عزیزم عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی آجیل و شیرینی کم بخور بعدش هم حتما حتما مسواک بزنیاااااا آخه این دندونا حیفن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد