از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

یک اتفاق یک فاجعه !!!



سلام

احتیاجی نیست زیاد حرف بزنم ...
فقط بگم وقتی زلزله می آد فقط خونه ها خراب نمی شن . زندگیا خراب میشه . آینده ها خراب میشه . فکر بچه ها ! یه شهر !  یه سرزمین  !
امید ها از بین میرن
و ممکنه فقط و فقط یه تل خاک باقی بمونه با یه عالمه شیون و ناله و درد .
یه مادر بدون فرزند ...
یه بچه بدون حامی ...
یه گهواره بدون نوزاد ...
یه مدرسه بدون دانش آموز ...
یه شهر بدون انسان ...
و
تنها بیمارستان و گورستان پر از انسان

آخ !‌ ارگ بم  بزرگترین بنای خشتی در سراسر دنیا ! دیگه نداریمش ... دیگه نابود شد ... چندین سال بود و بود و بود ! در چند دقیقه تموم شد .  و من آرزوی دیدنش به دلم موند . 

      



آخ که کاش می تونستم کاری بکنم برای این مردم .
کاش از من خون می گرفتن .
کاش دکتر بودم .


اینجا رو هم یه نگاه بندازید


فعلن برم
شما هم برید فکر کنید ببینید چکار می تونید بکنید ...



اینو ویرایش کردم

وقتی فهمیدم یکی از بستگان که در شیراز  ساکن هست ۴۰ نفر از عزیزاشو تو بم  از دست داده بیشتر فهمیدم که چه فاجعه ای اتفاق افتاده .

به همه کسایی که عزیزی رو تو این فاجعه از دست دادن تسلیت میگم



نظرات 4 + ارسال نظر
ممد آقا شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 05:28 ب.ظ http://rooro.com

دیگه داشتم دیوونه میشدم.. وسط کلاس از استاد اجازه گرفتم رفتم ساحل پشت دانشکده قدم زدم و یواشکی اشک ریختم.. خدا بهشون صبر بده.. اونایی که کویتن برای کمک به این شماره تماس بگیرن: ۶۲۱۷۳۱۷

بی نام شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:23 ب.ظ

کی میدونه انجا چه خبره
کدومتون میدونین اونا چی میکشن الان
کاش بودین اونجا می دیدین....
فقط واسشون دعا کنین
...

احسان شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:10 ب.ظ http://ehsanica.blogsky.com

صحبت از این حرفا گذشته...
گلستان دیروز و ویرانه امروز...

هری پاتر شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:24 ب.ظ http://weblog.hosseinonline.com

نمیدونم اسمه اینو چی باید گذاشت یه امتحان یا قسمت شایدم عذاب..
نمیدونم ولی به هر حال خراب شدن ارگ بم در برابر مرگ اونهمه آدم بیکناه و بیچاره و اون همه خانواده هایی که از پاشید و بچه هایی که یتیم شدن و... فکر نمیکنم چیزه مهمی باشه
خدا به همشون صبر بده

۱. من بهش می گم خشم . حالا خشم زمین یا ....
۲. مصیبت و ویرانی هم در هر حال بده . ویرانی بنای تاریخی که قدمت شهری بود که شاید دیگه اون شهر هیچ وقت رنگ و بوی شهر به خود نگیره هم به مصیبت مرگ اون همه آدم اضافه می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد