از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

از زبان من

اینجا یک زن مینویسد، یک زن کاملا معمولی

ای ایران ، ای وطن من

ای ایران ، ای خانه پر شکوه من ، تو را دوست دارم .
خنده کودکانت را ، فریاد جوانانت را و خروش مردان و زنانت را دوست دارم .
ای خانه پر شکوه من ، خاک پاک تو را که با خون شهیدان رنگین است گرامی میدارم .
ای ایران ای خانه پر شکوه من ، کوههای بلندت  را نشانه دلیری و سربلندی فرزندان تو میدانم .
دشت های گسترده ات را نشانه ی آزادی و آزادگی تو می شمارم . آوای رودهای پرخروشت را یادآور غریو "الله اکبر " آزادگان تو میدانم .
ای ایران ای خانه پر شکوه من ، ای سرزمین مردم آزاده ، ای کشور اسلام و ایمان تو را پاس  میدارم . در راه آباد کردن تو میکوشم و با عشق و ایمان راستین مردم آزاده ات را دوست میدارم و به یاریشان می شتابم و با خشم و نفرت دشمنانت را از پا ی در می آورم و نابود می کنم .

فارسی سوم دبستان

هیچ توضیحی ندارم که بگم ...
خوشال باشین .

نظرات 7 + ارسال نظر
و حید دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:53 ب.ظ

فقط میدونم خیلی دیونه هستی جیگرت سیخ سیخ

[ بدون نام ] یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:08 ق.ظ

دست طلا سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:23 ب.ظ

منم شدم نفر پنجم.
اسان جون منم همی طور .
حانم الهام مرسی .
خداحافظ.
اینم بنگلادشیش : صلیشین

احسان سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:47 ب.ظ http://ehsanica.blogsky.com

سلام...
ایران وطنم را
می ستایم!
و دوسش دارم سبد سبد...

مهدی دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:01 ب.ظ

الهام جان
بسیارْ عالی می نویسی
راستی این مغازه ارسی گلو تو کدوم خیابون هست؟
قربانت
خدانگهدار

امیرآبادی دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:53 ب.ظ http://mohammad71346.blogsky.com

۱ - خب منم دومم . هر چند چیزی نمیماسه !!!
۲ - البته این متنی که نوشتی مال سوم امساله . اگه تونستی متنی از سال سوم ۳۰ سال پیش پیدا کنی و بنویسی یه جایزه پیش من داری .
۳ - به جای این کتابای گروه سنی (ب) برو کتاب چراغ ها را من خاموش میکنم رو بخون تا یه چیزی یاد بگیری
۴ - زیاد نوشتم که بعد نگی چرا نمی نویسی .
۵ - فعلا خداحافظ
۶ - اینم به انگلیسی : ‌بای

آرمین دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.Armiin.blogsky.com

سلام - منم هیچی ندارم بگم راستی اول شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد